Annons:
Etikettandlighet
Läst 2903 ggr
Fjäril
2015-01-29 21:48

Regina Lund svarar på angreppen - Debatt ikväll!

Debatt, SVT 1 kl 22:00 nu ikväll - Regina Lund svarar på angreppen gällande hennes spalt i Hänt Extra:

Svensk debatt från 2015. MMA-träning för barn och betyg från fjärde klass debatteras. Och Regina Lund svarar på angreppen mot hennes frågespalt där hon förmedlar kontakt med de döda

http://dagenstv.com/se/chart/?cha=21

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Huygens
2015-01-29 23:13
#1

Överraskande att dom som angripit Lund, inte ville säga något själva, inte ens via text.

Fjäril
2015-01-30 12:47
#2

Jag håller med!

Sajtvärd på Övernaturligt

Hallonregn
2015-01-30 13:09
#3

Vad för spalt, vad skrev hon? 😮

[GunillaF]
2015-01-30 13:23
#4

Det kommer att kunna gå att se det Debattavsnittet senare. De håller på att redigera det nu står det på SVT Play

http://www.svtplay.se/video/2612974/debatt/debatt-sasong-14-debatt-1

http://www.gp.se/kulturnoje/1.2615064-brak-mellan-regina-lund-och-alex-schulman

Hallonregn
2015-01-30 13:40
#5

Uh.. aldrig riktigt tyckt om Schulman familjen 😮

Hallonregn
2015-01-30 14:17
#6

Kollar på det nu!

Annons:
J-Artur-K
2015-01-30 17:49
#7

Jag har inte så stor koll på Schulman men man har ju stött på det x antal gånger o varje gång reser sig nackhåren när man bara hör namnet :) men ingen anning varför vet inte vad han dom gör haha :) vet inte om jag har helt fel men fått uppfattning av det lila jag set är mycket tunnelseende o egna åsikter som läggs fram som sanning o finns inget annat än det ungefär :) Men har ingen koll egentligen så kan ha totalt fel undviker texter där Schulman är inblandad för nackhåren reser sig där :) Han är på min gråa lista undvika haha :) 😉😀

Ny dag nya möjligheter

Jeakar
2015-01-30 19:24
#8

Oavsett vad man tycker om Schulman har han helt rätt. Varför skulle hennes pappa först välja att reinkarnera som hennes barn och sen ångra sig, alltså lämna henne med flit en andra gång och sen förmedla det i en j*kla skvallerblaska? Lägg av. Hon använde sig bara av infon hon fick i frågan och använde det hon kunde. Vidrigt.

JonasDuregard
2015-01-30 19:24
#9

#7 "vet inte om jag har helt fel men fått uppfattning av det lila jag set är mycket tunnelseende o egna åsikter som läggs fram som sanning o finns inget annat än det ungefär :)"

Lite som Regina Lund då? Ja, det stämmer nog. 

Men jag håller med honom om att Lunds spalt är osmaklig. Men det mesta som står i Hänt Extra är väl mer eller mindre osmakligt.

Fjäril
2015-01-30 21:36
#10

Det Regina Lund skrivit var kanske lite, vad ska jag kalla det (?) starkt uttryckt. Å andra sidan går Schulman på alldeles för hårt och förlöjligar hela Lund som person. Märkligt att han inte ville vara med och diskutera frågan, fast vi vet ju inte orsaken till det heller.

Sajtvärd på Övernaturligt

JonasDuregard
2015-01-30 21:47
#11

#10 "Å andra sidan går Schulman på alldeles för hårt och förlöjligar hela Lund som person."

Det är väl lite hans jargong trodde jag. Angående "förlöjligar hela Lund som person" vet jag inte om jag håller med. Är det något särskilt stycke i debattartikeln du tycker är problematiskt, eller är det helheten?

"Märkligt att han inte ville vara med och diskutera frågan, fast vi vet ju inte orsaken till det heller."

Kanske har med det här att göra:
http://www.expressen.se/nyheter/alex-schulman-pahoppad-i-debatt/

Fjäril
2015-01-30 21:54
#12

#11,

Fast jargong och jargong. Det spelar ingen roll om han klankade på hennes sätt att snickra, måla eller vad det än må vara. Det var inget särskilt stycke, mer eller mindre allt. Jag kan som sagt hålla med om att hennes svar var lite starkt.

"Kanske har med det här att göra"

Tror du det? Ja hoppas man är lika förstående om ett medium någon gång inte vill ställa upp på intervjuer etc. De har nog också blivit "utsatta" för otrevliga saker.

Sajtvärd på Övernaturligt

JonasDuregard
2015-01-30 22:19
#13

#12 "Ja hoppas man är lika förstående om ett medium någon gång inte vill ställa upp på intervjuer etc."

Du läser in förståelse där jag bara erbjudit en förklaring.

Du frågade vad förklaringen kunde vara, jag gjorde en vild gissning att han kanske är missnöjd med hur hans förra besök i programmet förlöpte. 

Det betyder inte att jag på något sätt uttrycker förståelse för den (tänkbara) förklaringen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: