Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 561 ggr
Mirrorglace
2015-01-27 11:49

dröm som upprör

Kommer inte ihåg mycket av drömmen men ska försöka. Jag är jätte stressad och ska åka iväg någonstans med familj känns det som, jag har packat allt inklusive mina älskade råttor och drar då iväg. Senare när jag väl kommit fram, och öppnar väskan inser jag att mina råttor ligger på botten och har klämt till döds båda två… var för stressad för att märka. Råttorna var paketerade i plast (skitskumt) jag mår slit dåligt en liten stund och slänger sen bara iväg dem Som ingenting. den oroar mej för irl så hade jag aldrig blivit så stressad och gjort något sånt hemskt, o om jag hade o märkt det hade mitt hjärta seriöst typ stannat (har hänt förr över älskade djur x)) Behöver en vettig förklaring Tack! :(

❤️

Annons:
Magi-cat
2015-01-27 12:04
#1

Det låter som en sådan där stressdröm man har ibland, stressar och far runt och allt rinner liksom ifrån en och man hinner inte, tappar saker osv.

I ditt fall dina älskade råttor som dog. Det betyder nu inte något illavarslande, utan drömmen behandlar någon stressfylld situation i ditt liv.

Att du slängde råttorna tror jag kan vara som att släppa det som är förgånget, att ta ett steg vidare i livet. Inte just att själva råttorna kan slängas, för det skulle du naturligtvis inte göra. 

Hoppas det känns bättre och jag förstår att du älskar dina råttor!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: