Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

En härlig dröm! :D

2015-01-22 19:11 #0 av: Knorran

För några nätter sedan drömde jag att jag gick i en värld en värld som var ganska lik våran. Jag gick med en kvinna i min egen ålder, hon var väldigt pigg och glad hade långt brunt långt hår. Jag tittade på henne och frågade " Men du, var är vi någonstans?" Hon tittade på mig och log " Vi är ju i drömmarnas värld vännen!"Jag tittade på henne och fnissade till. Klart vi var i drömmarnas värld. Jag sa hej då och började springa genom en skog över en väg och sen vaknade jag. Mycket härlig dröm , ville bara dela den med er :)

Anmäl
2015-01-22 19:59 #1 av: Fjäril

Det var en fin dröm, den verkade trevlig, lite filmaktig Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2015-01-22 20:48 #2 av: Knorran

haha men nästan så fjäril, de kändes väldig kärlekfullt :)

Anmäl
2015-01-22 21:28 #3 av: Fjäril

Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.