Annons:
Etikettandlighet
Läst 1301 ggr
Tildali13
1/21/15, 9:59 PM

Skiträdd!

 Förra veckan hände något som aldrig hänt mig förut… Jag satt ensam hemma och skypade med en kompis. Efter en stund hörde jag att någon höll på med glas i köket, men jag visste att jag var ensam hemma för mamma och pappa var på min syrras handbollsmatch. så jag trode att någon hade gått in i huset. Men när jag gick ut ur rummet så var det ingen i köket och ytterdörren var låst. Jag vet att jag har en ande hos mig, min gammelfarmor.  Jag tänkte att det säkert bara var hon. Så jag tänkte inte mer på det och fortsatte skypa. Men bara några minuter efter det så började jag bli orolig av ingen anledning alls. Det var bara lite i början men det blev värre och värre, till sist började jag gråta och kunde knappt prata och jag fattade inte vad som hände. Det kändes som att någon skulle komma och typ göra illa mig eller något. i alla fall jag kände hela tiden att jag var tvungen att gå ifrån huset.  Det var som att jag fick en mindre panikattack.

jag visste ju redan att gammelfarmor var med mig men hon skulle aldrig göra så att jag blev så rädd att jag vill lämna huset. Men jag gick till min kompis och berättade vad som hade hänt. Då började jag tänka på att min farfar hade dött några veckor tidigare. Så jag ringde min faster och frågade lite om farfar. Det visade sig att han hade känt sig på exakt samma sätt sina 2 sista veckor i livet som jag gjorde när jag fick en "panikattack" är det möjligt att han råkade göra så att jag kände det han gjorde eller vill han något? Det hände en gång till 1 dag senare när jag sov men inte lika kraftigt eller hur man nu ska säja som förra gången. Skulle vara tacksam om någon kunde skriva om han kanske ville något eller om han inte visste vad han gjorde. Eller om ni vet någon annan anledning.

Annons:
Tjohalia83
1/22/15, 1:36 PM
#1

Jag tror att din farfar ville göra sig igenkänd och därför förmedlade dig något som skulle visa dig att det var just han som var där. Händer det fler gånger så prova att hälsa på honom och se om känslan förändras.

Tildali13
1/22/15, 4:33 PM
#2

okej tack :)

Hallonregn
1/30/15, 1:38 PM
#3

Du behöver nog inte vara rädd, det är nog som du säger, att det är din farfar 🙂

Upp till toppen
Annons: