Annons:
Etikettövrigt
Läst 732 ggr
Kaizy
2015-01-20 06:44

Dragning till vatten/skog

Hej alla!

Jag har en fråga eller jag vet inte, men en fundering i alla fall. jag har en vän till mig som är medial, hon vill ofta ut och gå, har följt med ett par gånger, senast i natt. när vi gick, så gick vi förbi en flod, då ville jag stanna för jag drogs till vattnet, hon ville gå vidare för hon ville inte vara kvar där men jag ville inte gå, sedan gick vi en bit till, till en skog, då ville hon stanna men jag känner mig inte trygg i skog. sedan gick vi vidare då kom vi till en bäck, då ville jag stanna, men hon ville vidare, jag blev lung av ljudet för allt jag tänkte på försvann med ljudet, det uppfyllde mig eller hur man nu ska säga. i gick vidare så kom vi till en sjö och där ville jag va kvar en stund men det var vi floden som verkligen lockade mig, jag blev lugn av ljudet, som att som oroade mig försvann, var borta. den känslan fick jag när jag var nära vattnet men inte när gick därifrån.

rörigt men det är svår förklarat. min vän har en dragning till skog och jag har en dragning till vatten, varför är det så?

Annons:
Upp till toppen
Annons: