Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1058 ggr
ejessica
1/19/15, 5:43 PM

Hemsökt i dröm

Det är så att inatt drömde jag en av de värsta drömmar jag någonsin drömt. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag blev när jag vaknade och förstod att det bara varit en dröm, även om rädslan satt kvar i mig länge. Jag sov hos min pojkvän den här natten, men i drömmen drömde jag att jag var hemma i mitt rum med en tjej jag egentligen inte alls känner, vet mest bara vem det är. Vi var där iallafall, och av någon anledning hade jag skrivit ner en text tidigare jag skulle minna till senare på mina trosor. (!?) jag började iallafall läsa men texten var krånglig och totalt oläslig. Till sist såg jag (eller hon) hur orden ändrades och jag kunde tyda meningen "DU ÄR BESATT". jag fick genast kalla kårar, och tjejen jag var med (eller om de va texten) sa någonting i stil med att det inte berodde på tex huset, utan att det var JAG som var besatt. Känslan i drömmen var verkligen PANIK. tyvärr är den lite otydliga nu eftersom jag somnade om senare. Men då var den glasklar! I drömmen blev jag brydd, och rädd, även fast jag är den som aldrig blir rädd för sånt här! Jag sa att jag ville att hon skulle stanna hos mig över natten även fast vi inte känner varann så bra, men jag kommer inte ihåg hennes svar. Lampor började blinka, jag kände mig jagad. Gardiner fladdrade och jag fick alla möjliga Tecken från "andevärlden". Trots detta ville jag bevisa att det inte fanns något och sa saker i stil med "om det verkligen finns någon här, gunga på lampan" och det slutade med att den gungade överdrivet mycket. Nu var tjejen borta och jag skyndade mig ner till resten av min familj som inte visste nånting. Jag ville inte heller berätta för dom om vad som hänt eftersom dom inte skulle tro mig alls. Även nere såg jag vissa Tecken att andarna fanns där. Efter jag suttit nere med riktig panik en stund beslutade jag mig för att gå upp igen och vara tuff! Jag va på mitt rum och sa åt andarna att jag inte ville ha dom där. Jag försökte låta bestämd, men de hela gjorde allt ännu värre. Dom ville verkligen kontakta mig men dom betedde sig dumt och skrämde mig så hemskt mycket! En av de största tankarna jag hade var: tänkt att jag velat få bevis för något sånt här så länge, och nu blir jag bara rädd när jag får det, jag som varit säker på att jag skulle vara sansad och tycka det vore spännande! Tänk att någon verkligen efter mig! Vad ska jag göra!? Inget kommer bli sig likt igen efter detta. Sedan bestämde jag mig för att prata med anden när jag ändå kunde kontakta den. Då frågade jag om den kunde lämna mig ifred, och den skakade lampan som ett nej. Sen frågade jag om det var en kvinna och sa att den skulle gunga lampan för ett ja. Lampan gungade. Jag frågade sedan om människan varit över 20/30 när den dött. Och efter en stund skakade lampan som i ett nej. Jag fick sedan reda på att det var en 11 årig flicka som hette lisa som kontaktade mig. Men hon var noga med att säga att hon inte var den onda. Med att det fanns fler, och att det var dom. Som var elaka. Hon verkade förvirrad och sorgsen, men ändå bestämd. Jag fick snabba glimtar av henne, och jag tror hon hade mörkt hår och var klädd i något ljust. Jag bad henne även dra ett sträck på väggen som visade hur lång hon var, hon drog det på tapeten med naglarna. hon räckte ungefär till min haka/bröst. Allt var så jobbigt, jag kände mig jagad, men blev ändå lite lugnare när jag pratat med tjejen. Efter jag fått denna information vaknade jag. Och det kändes som det bästa jag någonsin gjort. Har tänkt på drömmen hela dagen, den var så annorlunda mot allt annat jag drömt tidigare, och jag drömmer ganska ofta! Är det någon som har en idé om vad den här drömmen kan betyda? Eller är det någon som drömt något liknande?

Annons:
ejessica
1/19/15, 8:36 PM
#1

Förlåt för min dåliga stavning/ordföljd på vissa ställen. Skrev de lite väl snabbt på telefonen.

Upp till toppen
Annons: