Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Info från admin

Lexikon

2015-01-18 21:24 #0 av: Fjäril

I menyraden ovan (Inlägg, Artiklar, Om sajten) finner du nu också något som kallas "Lexikon". Man skulle nästan kunna kalla det en fråge-trådbank, där ni, tillsammans med oss kan samla de mest vanligaste diskussionsfrågorna. Det innebär att ni gärna får hjälpa oss att hänvisa andra (och nya medlemmar) när frågor uppkommer som ni vet har tagits upp tidigare, och som finns i vårt lexikon. Inte för att ni inte ska svara eller diskutera i trådarna utan för att lexikonet är till för att samla sådant ni och vi anser vara värt att läsa.

Lexikonet fungerar på sådant sätt att när jag nu skriver Anden i glaset så blir det automatiskt en länk till vår mest lästa tråd inom just det ämnet. Andra ord i lexikonet är bland annat; Zonterapi och Meditation.

För att placera ett ord i lexikonet är det viktigt att rubriken är rätt. När tråden är skapad och innan publicering bockar man i "Tillhör sajtens lexikon". Det kan hända att vissa (värd-att-läsa-trådar) behöver döpas om och det gör vi i så fall.

Hängde du med? Fråga annars Glad

Ps. Den här tråden kommer nu att hamna under vårt lexikon Tummen upp

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2015-01-18 21:43 #1 av: Fjäril

Det skulle också kunna se ut så här när jag svarar på en kommentar.

"Ja den boken har jag läst, här finns andra boktips"

"Mitt barn var rädd för spöken när han var mindre, här kan du läsa mer om barn och rädsla för spöken"

"Hur spelar man anden i glaset"

"Hur gör man för att skapa en intuitionsövning egentligen"

"Hjälp för mer positivt tänkande, tips mottages"

"Jag vill också lära mig mer om meditation"

Det blir alltså automatiskt länkar till respektive tråd som vi och ni lagt under lexikonet på Övernaturligt.iFokus Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.