Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Verför drömmer jag om detta?!

2015-01-18 08:37 #0 av: Sanna00

Jg drömmer ofta om mitt gamla hem men det är olika drömmar det kan va mardrömmar eller vanliga drömmar... Iallafall jag funderar om någon eller något vill mig någonting? Jag borde där tills jag skulle fylla 11 eller något? Senaste jag drömt var att jag skulle leta efter min mamma med min bror och pappa och när vi hittade henne sa hon "åh kul att se er nu åker vi hem..." Och då fick jag känslan att det va de huset för vi va i dom trakterna och fick en lättnad känsla som om jag bara ville gå och lägga mig en stund i det huset och njuta! :) men sett har varigt andra mer mardrömmar om det huset också! Jag undrar om det e något som vill gå till baks eller något sånt vet inte. Jag är väldigt tacksam om någon har en tanke om vad det beror på eller bara tycker det är kul att prata om!!!

Anmäl
2015-01-19 22:33 #1 av: Huygens

Svår att tolka. Ett hus kan vara symbol för dej själv. Det kan också vara bara ditt hem. Se även Drömtydning, Freud.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.