Annons:
Etikettandlighet
Läst 829 ggr
Oceanen
2015-01-13 20:48

Såg min syster som ett yngre jag.

När jag växte upp gick jag alltid upp på natten för att gå på toa, ungefär samma tid och alltid samma rutin. Jag var tvungen att gå igenom min systers rum för att komma fram till dörren som ledde till hallen där toaletten fanns. Vaknade, tände min nattlampa, gick igenom min systers rum och tittade alltid om hon sov. Tände lampan i hallen väldigt fort för jag var/är otroligt rädd för mörker. Men en natt var jag inte rädd, de bara kändes helt naturligt. Jag gick upp och skulle gå igenom min systers rum, men jag stannade mitt i hennes rum och tittade på henne sova, hon var ungefär 14 är gammal då sovandes i sängen .Men samtidig såg jag henne stå framför hennes tv i rummet. Man kunde se igenom henne, hon var ungefär 8 år, hade musse pigg tröja på sig och hon stod och log sitt bredaste leende. Jag tittade på henne som 8 år och sen tillbaka på henne sovandes som 14 år, fram och tillbaka. Jag var inte rädd men jag tänkte och kände… vad konstigt… Jag gick vidare till toaletten, tillbaka o hon stod fortfarande kvar precis som innan. Tittade fram och tillbaka, gick och lade mig orädd och bara somnade. Och på morgonen var som att inget hade hänt. Men än idag undrar jag, vad de verkligen var? Några som har funderingar? =) Kram

Annons:
Älvan
2015-01-14 16:13
#1

Min son har sett mig i en yngre version sådär genomskinlig som du skrev. För mig hjälpte det att läka en traumatisk händelse. Jag var i den åldern då något skrämmande hände. Jag vet inte varför din syster stod där. Har du frågat henne om något hänt henne i den åldern eller om hon vet någonting om det hela?

Oceanen
2015-01-14 21:53
#2

Nej jag har inte frågat. Det måste jag göra! Tack så myrket! =D

Upp till toppen
Annons: