Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1252 ggr
Oceanen
2015-01-11 11:20

Hjälp att tyda drömmar.

Jag drömmer väldigt ofta sexdrömmar. Jag känner ingen attraktion till personerna i verkligheten men i drömmarna känner jag stark attraktion och kärlek till dem här personerna jag har sexdrömmar om. Och kan fortsätta göra de några timmar efter jag har vaknat. Men sen försvinner det. De kan vara personer jag känner, eller personer som jag har sett på TV. Bara jag har sett dem någon gång, så kommer dem med i mina drömmar och på något vis blir förälskade i dem i mina drömmar. Jag har ett förhållande och är förlovade och så vidare och är lyckliga tillsammans. Men undrar, de händer så ofta att de måste nästan betyda något. Vad tror ni? =)

Annons:
[AmandaBorg]
2015-01-11 14:30
#1

Jag har inget svar, men jag följer den här tråden då jag också har såna här typer av drömmar. Även jag är i ett lyckligt förhållande och undrar varför jag drömmer som jag gör.🙂

Oceanen
2015-01-11 19:34
#2

Kul att jag inte är ensam om de!! Men de verkar som att inte många kan förstå vad de menas 😊

parsley
2015-01-11 20:10
#3

Det kan vara så att de här personerna symboliserar något positivt för dig. Du uppskattar deras egenskaper. Drömmer du att du har sex med en känd person som t ex är rolig, så bekräftar drömmen din humoristiska sida.

Denna kommentar har tagits bort.
Oceanen
2015-01-13 19:21
#5

Kan vara mkt möjligt! Men det känns inte riktigt rätt då jag i vissa fall bara träffat vissa i några sekunder =)

Oceanen
2015-01-13 19:21
#6

Kan vara mkt möjligt! Men det känns inte riktigt rätt då jag i vissa fall bara träffat vissa i några sekunder =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: