Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1247 ggr
jjosefinee
1/11/15, 12:30 AM

Starka upplevelser

Häromdan kom jag och tänka på en händelse som inträffade mig för några år sedan som jag helt glömt bort tills nu. Jag minns det exakt som om de vore igår hur det var men vet inte egentligen om de bara var en inbillning eller om de var något från andevärlden. Men de kommer bli en väldigt kort beskrivning. Hur som helst , jag var ute med en kompis och cyklade precis förbi min gata, jag vänder mig om av någon anledning och det är som en film som spelas upp helt plötsligt (inte i huvudet utan som jag ser med egna ögon) där ett tåg vad jag kan minnas lyser på mig, är bara några få meter ifrån mig och jag hör hur hela tåget tjuter.  Precis som man ser i filmer när någon håller på att bli överkörd av ett tåg om ni förstår hur jag menar. Jag blir såklart rädd och svänger direkt men när jag vänder mig om igen är de ingenting där, och ett tåg mitt på en gata mellan massa hus är inte direkt så logiskt men jag såg allt så tydligt och de kändes inte som en inbillning och jag har inte drömt det heller. Någon som kan tyda detta åt mig? 

Jag har ännu en händelse från i somras som jag nog aldrig kommer att glömma. Jag och min dåvarande pojkvän hade precis lagt oss för att sova. När vi båda lagt oss till rätta och legat där ett tag hör jag en högljudd och tydlig kvinnoröst i rummet som antingen sa 'Sovsov' eller 'Såså'.  Och eftersom vi var ensamma i huset och man hörde allt så tydligt som om hon stod precis bredvid sängkanten så kunde de inte vara grannarna eller någon annan. Jag låg i chock och trodde först att jag inbillade mig då jag aldrig varit med om nån sån tydlig händelse innan förutom de jag skrev ovanför. Men jag frågade mitt ex om han också hörde det, och han som oftast inte är rädd för någonting eller inte ens trodde på de övernaturliga låg själv helt i chock och sa att han hörde samma sak, tack vare detta tror han också på sånt. Men kan någon hjälpa mig tyda detta också?

Annons:
jjosefinee
1/11/15, 1:24 AM
#1

!!

Upp till toppen
Annons: