Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1115 ggr
[änglabarn]
2015-01-10 20:08

Hjälp med att tyda dröm.

En kväll innan jag skulle somna så bad jag om att få se/möta min andevägledare.

I drömmen så befann jag mig på ett varuhus, stort med många butiker (jag har drömt om samma varuhus förut). Det var väldigt prydligt och fint med många butiker samt människor.  Jag gick omkring bland butikerna och utanför en satt en ung man nedsjunken med benen uppdragna. Han såg inte upp, han endast satt där men ändå kändes det kändes som att han betraktade mig. Hans närvaro var stark och kärleksfull.

Det var en sådan levande dröm. Jag kommer ihåg den som om jag drömde den i natt. Jag kände så mycket bland annat närvaron.  Vart var jag någonstans? Vem var den unga mannen? Jag tror att jag har mött honom i en dröm förut, för många år sedan då det var en jobbig period i mitt liv. Den drömmen var då färgstark och känslosam- jag hade mina sinnen öppna.

Annons:
NiklasTyreso
2015-01-10 23:42
#1

Du är eg den bäste att tolka din dröm. Jag skulle misstänka att varuhuset är ditt liv, men det finns sådant du inte kan köpa. Kärleksfull närvaro av vänner och någon speciell är något helt annat. Sinnesro, soluppgångar och naturupplevelser lika så. Varuhus är inte dumma men de har inte allt man behöver.

pirri17
2015-01-11 05:10
#2

Han kanske är din skyddsängel eller nåt! Han känner dig för att han är där med dig!

Brunett

Upp till toppen
Annons: