Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 674 ggr
mimmi2107
1/9/15, 10:43 PM

Tror jag fick kontakt

det här hände mig för ungefär tre veckor sedan när minnfarmor nyligen gått bort. Det blrjade med en helt vanlig kväll jag gick och la mig och somnade. men mitt i natten vaknar jag. jag var lite halv vaken och sådär som man är i halv sovande halv vaket tillstånd. jag har äver läst att det är då man ör mäst kontaktbar för den andra sidan. (jag trode inte så mycket på andar förut men nu gör jag det till 100%). men iallafall ser jag något som man kan förklara som en skugga, det är så konstigt att beskriva för "skuggan" kändes även så mänsklig. Men jag kände mig ändå lugn och var inte rädd då. Det vet jag för att utan att tänka flyttade jag på mig, ungefär som att ge plats till någon och rullade över intill väggen. Jag tror att det var min farmor som var där. För det hände i en period som var väldigt svår för mig, inte förns jag hade nästan somnat om igen märkte jag vad jag gjorde och gick genast upp ur sängen för jag var så rädd. jag skriver det här för jag vill veta om det har hänt någon annan något liknande, så jag bara inte behöver känna mug så konstig. inga nedlåtande kommentarer tack

Annons:
pirri17
1/10/15, 9:34 AM
#1

Du behöver inte känna dig konstig. Det finns fler som också kan känna sig konstig på grund av sin upplevelse och det är en del av det! Rullar över intill väggen har jag läst om tidigare på nån hemsida för att lämna plats i sängen till den som brukar ligga på den sidan av dubbel/bred säng när den personen levde!

Brunett

Upp till toppen
Annons: