Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1279 ggr
Unibrow
2015-01-09 18:30

Har vi spöke?

Hej! Jag har nyss flyttat in i en stuga som ligger intill mina föräldrars hus. Tidigare har min storebror och hans flickvän bott där och vid ett tillfälle filmade min bror ett ljus inne i sovrummet som flöt runt. Min brors flickvän har alltid tyckt det varit obehagligt att vara själv där inne och saker har flyttat på sig. Jag flyttade in för en knapp vecka sedan och så fort jag var där inne själv så kände jag hur allt hår reser sig i nacken och hur pass obehagligt det är. Jag har verkligen försökt att skaka av mig den känslan men den håller sig kvar ändå. I förrgår kände jag jättestark närvaro och gick in i köket för att se. Då var ena köksluckan öppen. Jag gick och la mig och när jag vaknade var garderobsdörren och en till kökslucka öppen. Jag måste tillägga att dessa är otroligt tröga dörrar med hjullås, så de kan inte bara gå upp. Jag kan också se små ljusfenomen och skuggor i ögonvrån. Jag brukar ta in en av katterna och inatt så stod hon och jama på mig minst 5 gånger, men hon ville varken sova, äta eller gå ut. När jag sen kliver upp imorse så står min nattlampa som som brukar stå på fönsterbrädan, rakt nedanför soffan. Så jag antar att hon känt något. Problemet är att jag inte kan slappna av riktigt och det finns ingen möjlighet att flytta hem igen. Så det jag undrar är vad ska jag göra? Finns det något sätt att veta vem som är där? Jag är tacksam för all hjälp, då jag tycker att allt det här är otroligt obehagligt.

Annons:
pirri17
2015-01-10 09:18
#1

Någon som blivit kvar vill gärna bli sedd och få hjälp att gå vidare!

Brunett

Unibrow
2015-01-10 12:51
#2

#1 Jag har fått det intrycket att personen inte vet att den har gått bort då det är så pass intensivt, och att jag då inkräktat på ytan de bor på. :/ Hur gör jag för att hjälpa vem det nu är att gå vidare?

[Sacred Wolf]2
2015-01-10 14:26
#3

det är inte säkert det rör sig om jordbundenhet,många är oerhört ivriga och intensiva även om dom gått över i ljuset.mitt tips är att ta dit ett medium så anden får komma till tals för ofta handlar det om att dom inte blir förstådd och då rör dom runt för att vi ska uppmärksamma dom.

prova med ett medium och på så is får reda på vem,varför och vad anden har på hjärtat.det brukar göra susen och sen lugnar dom ner sig.dom är ju som oss att får vi inte komma till tals så till sist höjer vi rösten,kanske slår näven i bordet.allt för att nu vill vi ha uppmärksamhet.är det en jordbunden själ så hjälper mediet över genom kommunikation för kommunikation är a och o och blir dom inte hörd ja då stör dom oss än mer.

jag skulle gärna ta en titt på distans men är på resande fot så tid finns inte just nu och husrening är betydligt mer effektivt på plats. hoppas du får tag på ett bra medium.

Unibrow
2015-01-10 16:40
#4

#3 Har du något tips på bra medium att kontakta? Jag har hört lite skräckhistorier där man anlitat medier och sedan blir det bara värre. Annars väntar jag gärna och ser vad du kan komma fram till, situationen är ändå som den är tills vi lyckas få till något annat.

pirri17
2015-01-11 04:44
#5

Terry är den bästa medium med tillit och förtroende!

Brunett

Unibrow
2015-01-11 17:54
#6

#5 Enligt vad jag har förstått så har Terry inte privata sittningar. Om det är Terry Evans du menar dvs.

Annons:
Upp till toppen
Annons: