Annons:
Etikettupplevelser
Läst 795 ggr
ShegoFan12
2015-01-02 16:17

Slump?? tyckte det var lite märkligt!!

Jag brukar aldrig ha rätt när jag gissar var saker kan ligga någonstans, och jag brukar aldrig ha rätt på första gissningen men idag hände något märkligt. Mamma frågade vart bilnycklarna kunde ligga någonstans och Pappa trodde dom kunde vara kvar i bilen men när han kollade i bilen så fanns dom inte där.  Dom låg heller inte på diskbänken eller på mikron där dom ligger rätt ofta. Men jag sa från ingenstans att dom ligger i jackfickan och pappa kollade i sin jackficka och jag hade rätt, nycklarna låg där. Mamma förstod inte hur dom kunde ha hamnat i pappas jackficka då det var mamma som hade bilen sist.  men hon kan ju ha lagt dit dom omedvetet och glömt var dom låg. Men hur jag "visste" att dom låg i jackfickan utan att jag såg att någon av mina föräldrar la dom dit tyckte jag var lite märkligt. Jag vet att det är väldigt sällan bilnycklarna ligger kvar i jackfickan utan dom ligger på dom platserna som jag har nämnt. 

Vad kan detta bero på?? hur kan jag ha vetat vart dom låg? och jag sa ju det från tomma luften. Det var som en blixt från klar himmel och i nästa sekund så visste jag var dom låg. 

har någon av er upplevt liknande saker?? tror det inte är slump för det är ganska svårt..  Vad tycker ni??

Annons:
Magi-cat
2015-01-02 16:32
#1

Ibland "bara vet" man….🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

KitoBonito
2015-01-02 16:53
#2

Jag tror även att man kan se saker som man inte reflekterar över och glömmer strax därefter. Som att sitta i andra tankar och höra att någon pratar, men ändå inte reagera på att någon pratat; om ni förstår?? Att du kanske skymtat i ögonvrån att någon av dina föräldrar lagt ner nycklarna, men som du inte registrerat och sparat i minnet. Annars kanske du gått i sömnen och lagt dit dem själv? ;D

Nej, eller så är det något övernaturligt, det är jag ingen motståndare för direkt. :)

ShegoFan12
2015-01-02 17:10
#3

Ok.. men jag såg inte det i ögonvrån

skullcandy
2015-01-03 18:19
#4

Intuition? :)

ShegoFan12
2015-01-03 18:32
#5

Ok.. men har ingen aning vad det är!!

Upp till toppen
Annons: