Annons:
Etikettandlighet
Läst 823 ggr
Rasmus 2015
2015-01-02 15:03

Jag såg en ande

En tid efter min mors bortgång såg jag henne sittande på en parkbänk. Det var en grå och kall vårdag och parken var tom. När jag passerade genom den såg jag henne sittande i bara innekläder på. Jag blev som förstelnad och stod och bara tittade på henne. Hon satt med sidan till mig, men allt stämde; klädsel, håret, käppen i hand osv. Jag sprang mot bänken och ville fråga hur hon kommit dit, när kvinnan som satt där såg på mig - den inte var min Mor.

När jag tittade tillbaka efter några meter var hon borta.

En medium berättade för mig att min Mor på detta sätt ville meddela att hon är med mig.

--------------------------------------------

För ett år sedan flyttade vi in i ett hus. Sedan en tid har jag känslan av att någon står bakom mig när jag sitter framför TV.  Vid vissa tillfällen kändes som det bubblar i hela kroppen ända ut i fingertopparna, hjärtat slår snabbt och ibland har jag huvudvärk som jag annars brukar  ha mycket sällan. Nästa gång när jag fick känslan av att någon står bakom mig stod jag upp och ställde mig bakom fåtöljen - då började bubbla i kroppen och nackhåret reste sig. jag blev rädd och lämnade övervåningen. Då gick känslan över. Jag köpte vit salvia och "rensade" hela huset - men det verkar inte hjälpa. När jag gick igenom huset med salvian, i källaren fick jag samma känsla och nackhåret reste sig på mig, däremot hade jag inte den känslan på övervåningen där jag brukar annars känna. Igår natt mådde jag riktigt dåligt, med huvudverk, illamående, hjärtklappning, det var svårt att andas och att hela kroppen bubblade. jag var tvungen att öppna fönstret för att få luft. Jag bad då att anden som är hos mig skall försvinna - det hjälpte för en kort stund, men den kom tillbaka.

(Jag har en tax men han verkar inte reagera. Är den någon han känner?)

Hur ska jag göra för att få veta vem anden är? Hur ska jag göra att den lämnar mitt hus?

är den någon som kan ge råd?

Annons:
Huygens
2015-01-02 16:28
#1

Du kan lugnt be anden lämna huset. Uppmuntra anden att gå till en vän, en av andens vänner eller släkt från livet. Kan behöva upprepas vid tillfälle.

Upp till toppen
Annons: