Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

Ansikte fångat på bild?

2015-01-01 19:45 #0 av: Anonym97

Denna bild tog min pojkvän på mig hemma hos hans syster och vi reagerade direkt när vi såg dom gula "ljus fläckarna" men nu när vi har studerat bilden noggrannare så ser vi en tants ansikte väldigt stort och tydligt, och sen kan man se små ansikten lite överallt. Ser någon mer det? Eller har någon nått att säga om bilden?

Anmäl
2015-01-01 21:53 #1 av: Magi-cat

Jag ser inget tantansikte eller annat konstigt.

Det kan vara något fototekniskt och så får man ihop ett ansikte av skuggor och speglingar. 

(Se pareidolia.)

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2015-01-01 22:01 #2 av: Anonym97

Ja det skulle kunna vara så. Men det läskiga är också att jag frös väldigt mycket under tiden jag var där och kände mig iakttagen, sen så tog han fler bilder före denna och det var ingenting sådant på dom bilderna. Kan bifoga en bild där jag ser ansiktet

Anmäl
2015-01-01 22:03 #3 av: Anonym97

Anmäl
2015-01-02 05:24 #4 av: pirri17

Men jag kan se både små ansikten och tanten!

Anmäl
2015-01-02 15:28 #5 av: kanin och häst

Jag ser tydligt ett ansikte där du ringat in. :)

Anmäl
2015-01-02 16:21 #6 av: Molekylflickan

Jag ser ansikten, usch... Brukar inte tro på sånt här, men jag ser tydligt minst två ansikten. Rös till...

Anmäl