Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andlighet

själsdjur?

2014-12-31 03:37 #0 av: frida.erikzzon

hej, jag har aldrig stött på mitt själsdjur, men jag känner en stark koppling till hjort/ rådjur och av någon anledning så ha jag också börjat kallats för Bambi av mina nya vänner, skumt. men hur kan jag få reda på hur det ligger till och vad just hjort/rådjur som själsdjur betyder?

ni får gärna skriva era själsdjur eller berättelser med :)

Anmäl
2014-12-31 03:39 #1 av: frida.erikzzon

Kan helt plötsligt sätta mig och skissa på rådjur och hjortar med . vet inte riktigt varför dock. kanske gillar jag dem bara haha

Anmäl
2014-12-31 09:00 #3 av: [VampireGirlElvira]1

Mitt själsdjur är en häst.
Jag har alltid varit intresserad av hästar sedan barnsben. ^_^

Anmäl
2014-12-31 13:54 #4 av: Aleya

Inlägg #2 raderat. Det är inte tillåtet att lägga upp bilder som inte tillhör dig på ifokus.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.