Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 630 ggr
Nellan-
2014-12-31 00:46

Drömtydning

Hej inatt så drömde jag att vi var på min skola också skulle vi på en fotbolls match som jag ville se men jag hade glömt busskortet hemma så jag sprang dit istället, och på väg så hörde jag en mans röst som sa passa bajset, och då var det någon människa då som hade bajsat där på sidan av vägen, men jag trampade inte i det eftersom rösten sa till mig att passa bajset. Aja konstig dröm men är det någon som vet vad det kan betyda?

Annons:
Huygens
2014-12-31 12:21
#1

Det kan vara ditt undermedvetna som på något sätt säger åt dej att vara uppmärksam på någonting i tillvaron.

Se även Drömtydning Freud.

Choklad
2015-01-01 13:24
#2

Bajs kan stå för något som du har gjort dig av med och inte behöver längre, så du ska inte ägna dig åt sådant som du inte behöver göra längre, och du har ett behov av att tävla, vilja kämpa om något och segra, vilken av dina känslor lyssnar du mest på?  Busskortet är en förutsättning för att komma vidare i ditt liv, men du har en tendens att glömma vad du egentligen ska göra för att komma vidare, och du vet innerst inne vad du vill,men du går i samma gamla spår och kommer i ingenstans på det viset.  Skola visar att du behöver lära dig något, kan det vara så att om du förstår vilken känsla du vill känna, kanske du lär dig något från det?

U R us

Upp till toppen
Annons: