Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1375 ggr
[Pontus88]
12/28/14, 2:41 PM

Exploderande glas och skrämmande känslor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver hjälp! Nu har det gått såpass långt att jag behöver någon professionell angående detta. 

Jag har alltid haft en känsla hela mitt liv av att någonting har varit konstigt, men egentligen aldrig reflekterat över det. Nu börjar det bli verklighet och jag behöver hjälp.

Allt från att gatlampor slutar lysa när jag går förbi. Elektronik slutar fungera direkt när jag tar i det. Några få saker som alltid varit med mig. Men nu börjar detta komma in i mitt hem på ett annat sätt.

Jag bor i en ny lägenhet sen 3 månader tillbaka.  En lägenhet i centrala Oslo.  Det har redan hänt lite saker. 

Glöslampor har blivit utskruvade. Obehagliga känslor på nätterna samt en känsla av att jag inte är ensam. Jag har rensat lägenheten med Vit Salvia. 

Imorse 28/12-14 klockan 04:30 vaknar jag av att jag är rädd. Som vanligt egentligen. Jag somnar om och vaknar kl 06:00 ca av en hög smäll från vardagsrummet. Jag går ut och kollar men finner ingenting.

Nu först klockan 13:00 ca så ser jag att vasen som står bredvid min tv som är extremt tjock i glaset har spruckit rakt genom. 

Nu undrar jag vad som händer?

Snälla hjälp. Kontakta mig på min mail Pontus.boqwist@hotmail.com eller svara här. Nu har jag fått nog.

mvh // Pontus

Annons:
Upp till toppen
Annons: