Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 925 ggr
dullidullen
12/27/14, 11:42 AM

Sanndrömmar

Hej! Jag har senaste tiden haft många sanndrömmar. Tydliga och andra mer diffusa. Jag har lite svårt att förstå ibland vad som kan vara sant och inte vara sant.  Hur känner ni igen sanndrömmar ? Känns som de flesta brukar vara tydliga och klara och som om jag står utanför drömmen å ser allt. Men ibland så är det en kombination av en vanlig dröm å sen bitar av sanndröm… 

I natt drömde jag om en person som betyder mycket , att hon var sjuk. Å att jag å en annan försökte leta efter en lösning eller något, minns något med någon cirkelrörelse(vad kan de betyda?).  
Jag minns att jag hade den här drömmen och att jag efteråt vaknade å tänkte "den här drömmen måste jag komma ihåg när jag vaknar sen". Mindes då alla detaljer men sen när jag vaknade på morgonen så har jag nu glömt bort massor. Men hörde av mig till personen, å det stämde att hon inte mådde så bra. Men i drömmen så var hon väldigt sjuk , sängliggande. Jag 'är nu orolig över om det  jag drömde om kommer hända i framtiden… Kan man veta det på nått sätt? Eller kan det varit en kombination av en vanlig dröm å sanndröm igen? För jag har ju en rädsla för att någon i min omgivning ska bli sjuk… Så inte så konstigt om jag får en vanlig dröm efter en sanndröm som handlar om de?

Annons:
pirri17
12/28/14, 4:33 AM
#1

Det vet man aldrig! Kan hända det kanske om 10-20 år eller tidigare! Hoppas du får också senare en dröm att hon blir frisk efteråt! Den drömmen att bli frisk kanske kommer då när hon är sjuk?!

Brunett

Upp till toppen
Annons: