Annons:
Etikettofftopic
Läst 1054 ggr
Nirvana_Ophelia
2014-12-23 16:37

Olycklig kärlek.

Måste man ha barn med en ´kille för att bli älskad? Maria sa att man måste ha barn för att bli älskad, så nu går jag omkring och tror det och vågar inte satsa på en kille i tron om att nej, man måste vara gravid för att kontakta killen,. Tycker inte förhållanden är ngt.  Utan barn. Men jag kan ha fel? Tror inte på kärleken längre och  litar inte på någon och är livrädd för killar.:( Så ska man inte b ehöva ha det.

Annons:
_Fisken
2014-12-23 16:48
#1

Nej. Man måste inte ha barn med en kille för att bli älskad. Man älskar ju en person. Inte en grupp. 
Barn kommer sedan, som en naturlig del i ett förhållande - eller inte. Det visar sig.

Amandla
2014-12-23 16:50
#2

Hur hårt det än kan låta så måste du lära dig att älska dig själv innan du är redo att verkligen älska en annan människa på djupet. Att skaffa barn är inget jag kan råda dig till som du verkar må nu, ett barn behöver föräldrar som är i balans. Kom ihåg att du är inte ensam även om det kan kännas så, du har alltid dina nära och kära på andra sidan, guider och andra som älskar dig och stöttar dig. Ta hand om dig själv på bästa sätt, jag hoppas att du mår bra snart.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Nirvana_Ophelia
2014-12-23 16:51
#3

Jag  är inte värdefull….jag måste få barn för att bli älskad.

Amandla
2014-12-23 16:51
#4

Får du hjälp någonstans? Går du hos något slags terapeut?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Rumblebee
2014-12-23 16:54
#5

#3 varför tror du att du inte är värdefull? Alla har ett värde. Och inte heller måste du få barn för att bli älskad. Vem har sagt det? Vad gäller bibelns Maria så blev hon inte ens befruktad av en människa. Hon var väl inte ens gift då? Jag är inte religös så vet inte riktigt hur det "gick till". Dessutom tycker jag knte att man ska ta bibeln bokstavligt utan mer som en guide.

Nirvana_Ophelia
2014-12-23 16:58
#6

#4  Går hos läkare och ska få psykologhjälp…därför att jag känner mig värdelös och som att alla kommer dumpa mig, göra slut med mig.  Jag behövs inte.

Och ja, barn måste ha föräldrar som mår bra, och är i balans, ja och det är ju inte jag.  Men jag vill så gärna bli älskad.:(  Alla mina fd väninnor verkar ha barn och makar.  och jag har INGEN. Vågar inte släppa in någon på livet, för jag har blivit sviken i det förflutna, mobbad etc.

Annons:
Nirvana_Ophelia
2014-12-23 17:03
#7

Såhär känner jag mig: www.marilynmonroe.com

Hon blev sviken, utnyttjad av män, lämnad ensam av sina exmakar,  fick inga barn pga endiometrios,  eller hur man nu skriver det, och Jfk ringde inte tillbaks. Hon dog ensam och ledsen med piller i hennes mage.  A sad blonde. Så kommer det att bli för mig..`(

Amandla
2014-12-23 17:06
#8

Om du fastnar i känslan av att vara värdelös får du en jobbig framtid. Försök att vända på det, bli arg om du måste. Men ta tag i saken, bestäm dig för att lyckas! Leta efter en positiv förebild, någon som är som du vill vara och försök hitta era gemensamma faktorer, och så är du snäll mot dig själv.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Nirvana_Ophelia
2014-12-23 17:06
#9

https://www.youtube.com/watch?v=2AHkqgo1

Det här är min favoritlåt.

Nirvana_Ophelia
2014-12-23 17:09
#10

Tack! Marilyn Monroe är min förebild.  Hon var vacker och söt och intelligent.  Vi hade samma uppväxt,  hennes mamma var på psyk,  min mamma var det,  hennes pappa stack och hon blev sviken av män.

Amandla
2014-12-23 17:34
#11

Fundera ut vad hon _gjorde_ som var positivt och så letar du reda på samma egenskaper hos dig själv.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Nirvana_Ophelia
2014-12-23 17:39
#12

Hon var en sexgudinna och en stjärna och en underbar kvinna.  Hon var snäll, brydd,  och godhjärtad.  Lite OT men vad tycker ni om Marilyn Monroe?

pirri17
2014-12-23 19:41
#13

Det finns en annan sångerska idag i Amerika (kommer inte ihåg vad hon heter) som var Marilyn Monroe i sitt tidigare liv under regressionen! Och hon verkar må bra idag! Hon blondera håret igen! Marilyn Monroe var en brunett från början och var född på landet och ville till Hollywood och blev känd och börjar blondera håret som en del av sin image.

Brunett

Annons:
Huygens
2014-12-23 21:58
#14

Historien kring JFK (Kennedy) är komplicerad. Han hade även Jayne Mansfield samt Mary Pinchot Meyer och troligen 32 kvinnor till. Knappast en särskilt trogen man.

Jag tror Marilyn Monroe hade klarat sej bättre utan JFK. Marilyn Monroe hade även ett halvlångt äktenskap och Miller var henne trogen långt efter att hon gick bort, bl a försökte han i flera år få polisen att utreda vad som hänt henne.

Nirvana_Ophelia
2014-12-24 12:43
#15

Det låter vackert, ja….Miller älskade verkligen Marilyn och de älskade varandra.  De var gifta i flera års tid, men han satt bara vid skrivmaskinen och skrev medan hon söp.  Det var ett olyckligt äktenskap.  Marilyn var  deprimerad och ensam hela sitt liv.  Som jag, då.  Jag har nyss gråtit till Kelly Clarkson, because of you

powerofthebass
2014-12-24 13:03
#16

Nirvana_Ophelia   det  är klart att du är värdefull,  med eller utan barn så kommer det finnas någon som kommer att älska dig för den personen du är .

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Aleya
2014-12-24 13:41
#17

Nirvana du kan inte fästa vikt vid det som varit. Att hålla krampaktigt fast vid mobbning och elaka föräldrar gör inte ditt liv bättre. Och att jaga efter män och barn gör inget bättre heller. Börja med att älska dig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
2014-12-24 13:59
#18

http://healing.ifokus.se/discussions/549ab7818e0e7456a40007b9-forandra-din-verklighet-forandra-ditt-liv detta är något du kanske borde testa

Sen tror jag denna sidan passar dina problem bättre, testa den ts: http://lawofattraction.ifokus.se/

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: