Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 9982 ggr
Nirvana_Ophelia
12/20/14, 6:43 PM

Seriöst medium i Umeå trakten

Vill veta ifall det finns något seriöst medium i Umeå trakten?  Är det någon som vet ngn som inte är fake? Och som tar sina kunder på största allvar?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[kajmal"]
12/20/14, 10:21 PM
#2

jag bor i dorotea  kan tala med andar, men aldrig utgett mej för att vara ett medium..

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
12/22/14, 9:14 PM
#30

TS, har du kollat med de spiritistiska föreningarna som finns någorlunda i närheten? Kolla också om det finns några affärer som säljer kristaller mm, de kan känna till vilka medium som finns. Om det finns någon som håller på med healing kanske den också vet något. Bäst är att få rekommendationer.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
J-Artur-K
12/23/14, 11:59 AM
#31

Jag känner bara till i Örnsköldsvik vad jag kan komma på nu i norrland. Om du vil träffa en som är väldigt bra kolla in Jeff Jones hemsida han ska vara i Örnsköldsvik i februari men vet inte om han kommer ha privata sittningar men han fick European Award 2011 som bästa medium. Varit lärare på Arthur Findlay college i England men har egna utbildningar nu. Men jag tror inte han kommer ha privata sittningar här i Örnsköldsvik i Februari men vet han ska vara här o göra något för han berätta det när jag träffa  han i början på december (var på kurs hos han)  

Här är hans hemsida men tror inte han kommer ha privata sittningar men tar upp det för kan ju ha fel o han är riktigt bra 🙂Men kanske inte står om Örnsköldsvik i februari där /än 🙂http://www.jeffjones.se/

Ny dag nya möjligheter

rosmarin90
12/24/14, 9:28 PM
#32

Eva Nyberg Boden utbildad av Terry Evans, samt Anna-Karin Lannto Abisko. Båda utbildade av Terry Evans. Men du måste nog googla på namnen för att hitta kontaktuppgifter.

Upp till toppen
Annons: