Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 746 ggr
96pase
12/15/14, 1:06 PM

Hjälp med drömtolkning

Hej! Hoppas alla har en bra dag! För ett par nätter sedan drömde jag om att jag och mamma åkte i vår bil  på samma väg som jag åker till skolan på. Då ser jag ett STORT flygplan, ett något futuristiskt (framtida) flyglam i färgen svart. Planet störtar men inte på något farligt vis. Den landar utan landnings ställ rakt ner i gräset alldeles nära flygplatsen. Jag tänkte att det skulle gå dåligt för planet men landningen var så mjuk och försiktig. Senare tittar jag och mamma på planet och konstaterade att det gick bra för planet.

 Vad innebär detta?

Annons:
Fjäril
12/15/14, 3:31 PM
#1

Kanske en oro (runt dig själv) för förändringar eller något du ska göra?

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
12/15/14, 5:07 PM
#2

Jag har hela mitt liv haft återkommande drömmar om flygplan och flygplanskrascher i oändligt många varianter, oftast inte farliga, utan mer som du beskriver. Ibland är jag medveten om att jag drömmer, och tänker typ "jaså drömmer jag om det här nu igen"🤦‍♂️, ibland inte.

Jag brukar ha ett hum om drömmar och drömtolkning, men de här går jag bet på. 🤔

Kanske är det helt enkelt som Fjäril säger att det finns oro runt något beslut eller en förändring. I alla fall betyder det inte att planet man åker med ska störta, utan man mjuklandar.😉

Det vill säga, något så här för dig: Du åker till skolan alldeles som vanligt men i framtiden ska du färdas på annat sätt (=bli självständig). Det kan kännas osäkert, men allt går bra. Du landar mjukt på landningsställen. (=är bra förberedd)🙂

Lycka till!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

overnaturligt
12/15/14, 7:12 PM
#3

Tror du oroar dej för framtiden och vad den kommer med till dej. Allmänt eller om nåt särskilt som eventuellt hör ihop med din mamma okcså. Men att du visar dej själv att det blir faktist bra.

96pase
12/15/14, 8:34 PM
#4

Wow, tack! Det pirrar och känns konstigt i magen på samma gång när ni berättar detta! Jag har gått 2 och ett halvt år på barn och fritidsprogrammet och har aldrig varit något intresserad av det men däremot så har jag testat på bygg programmet och det kändes bra och helt rätt men så kom denna dröm kort efter prova på dagarna och fick mig på fall om det verkligen var rätt eller inte. Mamma och jag har delade åsikter om beslutet, tack så mycket!!

Upp till toppen
Annons: