Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3345 ggr
Jeakar
2014-12-13 21:07

Drömtydning - hjälp

Jag har lite funderingar kring drömmar jag hade härom natten som jag hoppas att någon kan hjälpa mig lösa :) ska försöka göra det så kort som möjligt. Innan jag la mig för att sova bad jag om Tecken från andevärlden, jag är ganska förvirrad just och jag behöver lite vägledning.. Sällan händer det att drömmarna kommer direkt utan det brukar ta ett par dagar. Den här natten drömde jag flera! 1:a drömmen minns jag hur jag rullar ner för en backe ner mot en rosa skimrande sjö, precis när jag kommer ner i vattnet bestämmer jag mig för att vakna (på riktigt) och för att inte drunkna i sjön. 2:a drömmen är jag i ett gigantiskt hus på en fest. Händer en del men har redan tolkat den här delen :) 3:e drömmen, samma hus men den här gången var det min mammas hus. Det var suuuperflådigt, massor med rum och stora fönster. Inredningen var inredd som om det var början på 1900-talet, tunga lyxiga möbler. Blir jagad i slutet av "spöken". 4. Slutligen är jag i USA och möter min "hemliga kändis förälskelse" (haha) som i drömmen försöker visa att "kärleken är besvarad". Jag vaknar 03.02 och får se att jag fått en följar-förfrågan från ItsALoveSign och känner direkt att det har någon slags betydelse med allt jag drömt…? Finns det något här som ni kan hjälpa mig att tolka? Tack på förhand!

Annons:
Miiiraas_
2014-12-13 22:12
#1

Den första drömmen är iallafall defenetivt en såkallad "Lucy Dreaming"

Jeakar
2014-12-13 22:28
#2

Ja #1 , precis i slutet kom jag på att jag ju drömde, det händer väldigt sällan.

Nirvana_Ophelia
2014-12-26 15:36
#3

Cool dröm!  Drömmen kan vara en sanndröm,  det med mamma kan vara  en  dröm om hm…jag tror spökena kan vara problem, gamla problem men vet inte vad lyxen betyder.  Din kändisförälskelse kan vara  sanndröm, vet inte riktigt…

Jag läser inte av dig nu, gissar bara.  Vet inte vad drömmar om kändisar betyder.  ?  Ska du till USA?  Och vem är din förälskelse?;)

Nirvana_Ophelia
2014-12-26 16:04
#4

Kändisar i drömmar är personlig framgång, eller den motsatta betydelsen.  Det betyder också att du kan vilja ha samma  karakteriska drag som kändisen, en hjälte.

Huygens
2014-12-26 16:49
#5
Jeakar
2015-01-06 00:21
#6

#3 Nirvana_ophelia Förlåt för sent svar! Missat detta! Mycket intressant tydning :) Spökena stämmer nog om "gamla problem", haft det lite trassligt inom familjen. Samma med kändisar och "karakteristiska drag" som jag kan relatera till/känna samhörighet/att se upp till. Jag har inga planer på att flytta till USA men däremot besöka landet :) Jag har läst lite om hus och så i efterhand, och hus står oftast för "jag-et". Och vad som finns inuti är antingen hur man känner sig, och/eller att det är vad som ligger dolt inom en. "Gömda skatter".

Annons:
Upp till toppen
Annons: