Annons:
Etikettofftopic
Läst 902 ggr
Eija
2014-12-12 10:21

Julhälsning till Er alla

Hej alla Medlemmar…..

Ja har ju varit medlem sen 2008 här, men tyvärr inte varit aktiv på några år här inne……

Orsaken är ju lite av allt möjligt, ett av dessa var ju alla påhopp från troll o skeptiker, det blev så tråkigt att läsa sådant sida upp  o sida ner….

Gick ju så långt att en av dessa t o m hota mig på min hemsida här inne…..och det var ju inte det jag ville bråka med när man ändå hade det kämpigt med den ena sorgen efter den andra, man hann ju inte sörja färdigt förens nästa kom

Skeptiker behövs, är ju själv en sådan, tror inte på vad som helst, men jag varken kritiserar eller förkastar andras upplevelser, det är ju deras upplevelser, som är heligt för dem…

Sorgen har med flera bortgångar i min familj att göra, för inom loppet av 3 år så avled 3 bröder och mamma…så det har varit tufft,  jag åtog mig allt jobb som tillkommer begravninsgbestyren, min lillasyster orka inte med den biten.

Hon tog hand om att tömma hennes rum och städa, för hon bor ju där mamma bodde, så det löste sig för oss båda på bästa sätt…….så, nu är det bara vi två systrar kvar av denna familj….

Jag kan berätta att jag har fått besök av två bröder o mamma sedan dess redan….och det hjälper mig i min sorg……Jag mår bra, och har mått ganska bra under tiden med, men självklart så har ju mitt hjärta inte mått så bra….hjärtsvikten har ju krånglat till det, med flera akuta besök på sjukhuset….extra slag i överflöd med vätska i lungorna o kroppen som resultat, så det har varit tufft….men nu är jag bättre och piggare igen……

Med detta ville jag bara säga att det finns alltid en ljusning i den mörkaste tunnlar, det är bara orken att komma dit som gäller…… Alla är vi olika, vissa behöver hjälp att orka medans andra klarar det bra med eget jävlar anamma….jag tillhör den sista, har aldrig känt behov psykologer eller mediciner, men det betyder inte att jag förnekar till att det kanske hade varit enklare att gå igenom svårigheterna om jag hade tagit hjälp, erbjudandet fanns ju……….

Men jag tror att den största orsaken är att jag tror på att vi kommer till en bättre plats, så för mig är dom ju inte borta i den meningen……fast saknaden är enorm, självklart vill man ju ha dom här….men i deras fall, så var dom ju sjuka och fick det bättre dit dom kom…….

Så nu avslutar jag detta med att säga, att ni skall ha en underbar GOD JUL!

Och förhoppningsvis så kommer jag att skriva o läsa här med er…..och sen vore det ju jättekul om några av mina gamla bekanta finns kvar här inne…..kram

Annons:
Bybo
2014-12-12 10:23
#1

Kram till dig Eija  Är endast här inne och läser ibland.

Amandla
2014-12-12 10:26
#2

Skönt att du ser ljuset igen, god jul!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Eija
2014-12-12 10:40
#3

Hej Bybo!!!!! Va glad jag blir när jag ser att du är kvar…..skall försöka att hålla koll här inne mer…..ha det gott och kram tillbaka 🙂

Ja, Amandla…..livet är hårt ibland, men jag är ju härdad sen barnsben…..men jag har nu en underbar livskamrat,  och äntligen skall jag få ett barnbarn i januari, mitt första…..längtar….så visst finns det glädje i allt sorg ändå, det är ju det som gör livet värt att leva……. kram 🙂

Amandla
2014-12-12 10:47
#4

Åh så roligt med barnbarn 😍Grattis! Och grattis även för kamraten förstås 🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Eija
2014-12-12 10:49
#5

Tack Amandla…… 👋

Fjäril
2014-12-12 20:15
#6

God Jul Eija och styrkekram för allt som varit 🤗

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Upp till toppen
Annons: