Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 757 ggr
mollygaga
12/12/14, 2:25 AM

Liknande drömmar..

Hej det var så att jag och min pojkvän hade bestämt att vi skulle ha en mysig kväll tillsammans hemma hos mig. Vi hade det kul osv men en grej tyngde mig, Natten där på hade jag drömt att jag var otrogen mot han, drömmer kändes jobbig och hade ångest hela drömmen, jag vaknade upp och kände mig verkligen som att jag hade vart otrogen och gjort ett fel, även fast jag visste att det bara var en dröm kände jag denna känlsan hela dagen. Kille jag var otrogen med i drömmen är en kille jag knappt känner, kan hälsa på han men aldrig så att jag tänkt på han, inte någon som betyder nått. Och helt plötsligt när jag var med mig pojkvän så sa jag ''Jag drömde att jag var otrogen mot dig inatt'' , och i precis samma ögonblick sa han desamma som jag nyss hade sagt. Han berättade att han hade drömt att han vart otrogen mot mig med en tjej, tjejen som han var otrogen med är en tjej vi verkligen inte gillar, hon har försökt förstöra vårt förhållande x antal gången och hon har vi verkligen nått emot. Han berättade även att han kände att han mådde dåligt i sitt hjärta och var riktigt äcklad. Nu undrar jag , Vad kan det betyda att vi drömde båda att vi var otrogna mot varandra på samma natt? Dethär har verkligen fastnat i mitt huvud , är det så att det kommer bli sant? eller vad betyder det? Vill verkligen veta! Tacksam för svar på förhand :)

Annons:
Knasper
12/12/14, 2:51 AM
#1

Ni kanske drömde om det ni inte vill ska ske. 👍

Who knows?

pirri17
12/12/14, 8:24 AM
#2

Kanske ni drömde kan hända men behöver aldrig hända heller! Min erfarenhet av det när någon kommer och vill försöka det så håller ni undan från sådana personer, bara ni vet vad ni gör och håller ihop och har tålamod! Ni är starkare än så mot dessa två personer kille och tjej!

Brunett

Magi-cat
12/12/14, 9:21 AM
#3

#0 Låt drömmen passera ur ditt huvud och häng inte fast vid den!

Man drömmer ofta om det man är rädd för ska hända, men det betyder inte ATT det händer!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
12/12/14, 9:23 AM
#4

Det kanske var hon som var på besök i era drömmar?

Nirvana_Ophelia
12/13/14, 2:31 PM
#5

är man otrogen med en man, är det ens intellekt man är otrogen mot och en kvinna, att man är otrogen mot  det man tidigare känt…skumt dock att ni båda drömde så.  :S  Men du behöver nog inte vara misstänksam.   Den här tjejen som försökt förstöra för er,  jag lovar, hon kan inte förstöra för er, om han verkligen inte gillar henne och känner sig äcklad, så vill han inte ha henne.  Det här kan vara en sanndröm, och hur är förhållandet mellan dig och din kille? Kanske är detta ett Tecken på att ni båda behöver tänka igenom allting? Och ta reda på var ni står i ert förhållande? Eftersom ni båda hade den drömmen.  ?

Ingen aning, faktiskt…

Upp till toppen
Annons: