Annons:
Etikettermytologinaturväsenskrock
Läst 1516 ggr
Kaizy
2014-12-11 22:22

två frågor

Hej jag har två frågor som jag vill kunna få svar på. 

jag tror väldigt mycket på allt övernaturligt, varulvar vampyrer häxor spöken  osv.

jag kan känna av hur andra mår genom att vara nära dom känna desas aorer  och kolla på deras ögon, jag märker direkt på folk om dom mår dåligt eller om det är något anorlunda med dom.

jag har vänner till mig som kan se och höra spöken, jag kan inte, men jag vill kunna, kan jag på något sätt öppna mig så jag ser dom?

kan man ha två själar i en kropp?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Kaizy
2014-12-11 22:26
#2

sorry, borttaget nu

Amandla
2014-12-11 22:37
#3

👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
pirri17
2014-12-12 08:07
#4

Crazy! Man kan inte ha två själar i en kropp! Finns inte varulv, vampyr! Men allt annat finns! Sluta med fantasier! Det är bara ledsna personer som man ser i deras ögon! Jag kan se andar och små gråa dvärg tomtar och änglar och min döda pappa ibland! Min mamma är lite synsk! Vill gärna hjälpa spöken att få frid och gå till ljuset! Och rensa bort minnen från händelser som tiden/huset har spelat in vad som hände! :-D

Brunett

pirri17
2014-12-12 08:12
#5

Jag har en egen katt som är 6 år! Jag och min katt Måns, vi har fått andra katt besök från andevärlden som min katt har reagerat på, djur har också tjätte sinne!

Brunett

overnaturligt
2014-12-15 18:59
#6

Nej säger jag. Vi har bara en själ i vår kropp. Men vi kan få kontakt med andra själar och då kan det värka som man har två själar, fast det inte är så. Och så kan vi va kluvna i våra tankar som får oss att värka va olika själar.

Annons:
Kaizy
2014-12-16 00:32
#7

okej, men min förta fråga, kan jag öppna mig så jag kan känna av spöken?

[Dharma]
2014-12-16 18:38
#8

# 0 Kaizy Glad

Det kallas för empat när man känner in andra människors energier,man kan se deras aura och man kan så klart se i blicken vad för en sorts människa man har att göra med och det behöver man inte vara andligt känslig för att både se och känna,det är en naturlig instinkt vi människor har inbyggda.

Svar på fråga nummer två,ja man kan ha två själar i sin kropp men det beror på så många olika orsaker.

Ibland kan en människa känna att hon inte klarar av sitt eget liv då kan en  walk in gå in och ta hennes andes plats och slutföra den uppgift som man själv inte kunde klara av och det är ett byte som sker mellan oss och våra guider.

Det finns vissa nackdelar med den biten och det är personlighets förändringar som kan uppstå i takt med att någon gör en walk in just för den första anden inte kan klara av sin uppgift vilken kan bero på många orsaker och när en ny ande träder in i kroppen sker ju så klart vissa förändringar personlighetsmässigt.

Det här är ovanligt men det förekommer och är inget vi behöver oroa oss för eftersom vi så ytterst sällan möter det här fenomenet men finns gör det och det handlar hela vägen om goda syften för att anden ska förbli så ren som möjligt Glad

Kaizy
2014-12-16 19:09
#9

#8

okej, men idag så vaknade jag med en känsla a oro, att något inte stod rätt till. kände efter om det var något med mig eller någon annan som påverkade mig. då känner jag att det är inte jag som är orolig utan att det kommer från någon annan. kollar med den personen jag tror att det är och då stämmer det att allt inte är bra hos den personen jag kände att det var fel hos.  var det bara en tillfällig känsla eller var det något annat?

pirri17
2014-12-17 05:49
#10

En transmedium kan ha ibland två själar i sin kropp!

Brunett

Nirvana_Ophelia
2014-12-20 16:29
#11

Man har en själ i sin kropp och ja, man kan ha två själar när man är transmedium ja och man kan få kontakt med andar och spöken när man öppnar sig, man måste öppna alla inre chakran.  Man måste våga. Var ínte rädd för de döda, man har helt klart mer att oroa sig för med de levande.  De döda är bara själar som inte gått vidare.  Andevärlden är öppen för de som har gåvan. Om din mamma är lite synsk, så borde du ha gåvan.

Upp till toppen
Annons: