Annons:
Etiketthealing
Läst 1244 ggr
J-Artur-K
2014-12-11 21:13

Grupp Healing 12 dec

Jag ger distans grupp healing fredag  12 dec klockan 22.00 för er som vill. GladPersonen som får Healing måste vara medlem i iFokus och själv be om det. 🙂

Ni som vill ha Healing på fredag 12 dec , klockan 22.00 behöver bara skriva här och be om det. Glad

Ni som får healing ska sitta bekvmämt eller ligga.Glad (Jag föredrar att man ligger för mer avslappnande o när man sitter använder  man energier för det men ni ska göra som ni känner är bekvämast för er) GladNi kan ha ett glas vatten som ni kan ta efteråt om ni känner det är lokande efter healingen Glad

Jag brukar ge healing i 30-40 minuter men varierar kan bli kortare o längre. Jag är bara kanalen. Så kan inte säga innan hur länge det tar.

                                                                               Mvh / Joakim Glad

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
2014-12-11 21:20
#2

Jag önskar healing av kära dig. Tack på förhand. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Thermonkey
2014-12-11 21:25
#3

jag önskar healing, tack kära du :)

J-Artur-K
2014-12-12 02:42
#4

Det är lugnt jag ger er 🙂 Även om fler skriver här o vill ha healing  efter detta inlägg. Bara skriva o följa anvisningar. Jag kollar av här senare vilka som skrivit o vill ha healing så ingen glöms bort eller behöver få svar ifrån mig innan. För svaret är redan gjort att man får om man vill ha och man skriver här 🙂

Ny dag nya möjligheter

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
2014-12-12 08:56
#6

#5 är borttaget då det inte följer regeln som ts satt upp för att kunna ge en person healing.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
maria.johansson@applicon.se
#7

Hej! Jag önskar och tar gärna emot healing av dig.

anwa
2014-12-12 19:30
#8

TACK SNÄLLA, vilket fint erbjudande! Jag tar mer än gärna emot healing av dig idag, är i stort behov av det!

Upp till toppen
Annons: