Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 751 ggr
mallan96
12/9/14, 11:40 AM

Körde anden i glaset

Hej. Vill först och främst bara tala om att jag inte vill ha några som helst påhopp, vet att man inte ska köra det.

Igår kväll bestämde jag mig för att testa Anden i glaset, själv. Velat testat ett bra tag sen men aldrig riktigt vågat och aldrig riktigt haft nån som vill testa med mig, så jag testade själv. När jag hade ställt upp allt och börjat köra så händer det inget på ett bra tag, bestämmer mig för att fråga frågan en gång till innan jag stänger ner, men då börjar glaset röra på sig, mitt hjärta går i 180km i timmen känns det som och jag blir alldes kall, anden drog glaset till " good bye" Rädd fast endå nyfiken så frågar jag ännu en fråga, frågar om den är farlig, fick " good bye" igen, och " co 34" ( vet ej vad det betyder) Jag vart rädd så stängde ner allt utan att tacka, och vet abslout att man aldrig ska göra det! Så min fråga, vad kan hända nu?? 

Efteråt fick jag en rejäl huvudvärk och tog ett bra tag innan jag kunde släcka lampan för att somna. 

Tacksam om någon kunde komma med råd eller berätta nåt.. Vill inte ha några påhopp

Mvh

Annons:
trollslända
12/9/14, 12:16 PM
#1

Det kan hända precis vad som helst när man kör anden i glaset

JonasDuregard
12/9/14, 1:19 PM
#2

#1 Nej det kan det inte 🙂.

#0 Det är inget att oroa sig över. Det enda som kan vara farligt är själva oron i sig, försök slappna av och sluta oroa dig (lättare sagt än gjort så klart).

trollslända
12/9/14, 1:22 PM
#3

#2 Jo 🙂

Amandla
12/9/14, 7:09 PM
#4

TS, läs Tarot-Lasses utmärkta artikel om Anden i glaset, du hittar den på förstasidan. Där står i princip allt du behöver veta.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[VampireGirlElvira]1
12/9/14, 7:35 PM
#5

TS, det kan hända vad som helst som #1 skriver. Så det är nog ingen bra idé att spela igen. Och som #4 skriver så läs som Tarot-Lasse har skrivit.

Redigerad. Även om vi inte delar åsikter är vi hövliga mot varandra.
/Fjäril

pirri17
12/10/14, 5:26 AM
#6

Jag har sett såna avsnitten på tv under Halloween veckan, säger inte vad det heter! Men såg en tjej i familjen spela Anden i glaset i ett redan hemsökt hus som hennes föräldrar har flyttat in men nu var hon ensam hemma och vara barnvakt åt sin lillebror på 3 år i några dagar och spelade med sin pojkvän och först händer inget på ett eller två dygn sedan händer det saker men hon får skylla sig själv för att hon har spelat! Det är så dumt! Och man ska göra det på rätt sätt från början till slutet! Börja med gudomligt beskydd innan man börjar som många glömmer bort ibland och när man är klar med det och avsluta med det annars är det fortfarande öppen och man vet aldrig vad som händer!

Brunett

Annons:
Upp till toppen
Annons: