Annons:
Etikettandlighet
Läst 914 ggr
maria.johansson@applicon.se

Dags för mörka energier att komma upp till ytan

Hej!

Vidaresänder ett meddelande från min fantastiska healer. Ett meddelande som han fått uppifrån från sin alltvetande och som kommer påverka många  här på jorden.

Han skriver följande:

Nu går vi in i en extremt jobbig tid!

Under kommande veckor så kommer de mörkaste energierna upp till ytan hos människor. Så ni kan förvänta er ilska och utbrott som kommer från ingenstans. Många kommer uppleva tunga känslor, sorg, ilska, ångest, självmordstankar, men kom ihåg att dessa är inte era egna!

Din själ kan bara uppleva! Uppleva ljus, kärlek alla andra känslor kommer från andra energier som finns som inkräktare i kroppen.

Så ett enkelt råd! Ifrågasätt alla känslor som kommer upp till ytan nu, är det ditt eller? Enklast är  att säga  " är det här verkligen mina känslor"? 

Testa och du kommer bli förvånad över att det endast är 10-15% av alla känslor som är dina egna å inte någon annans påverkan.

Namaste :-)

Annons:
pirri17
12/9/14, 7:30 AM
#1

Jag har tur! Kanske man ser sånt på tv-nyheter om någon som tog livet av sig eller nåt eller ligger inne på psykiatrin! Eller krig i annat land!

Brunett

maria.johansson@applicon.se
#2

De flesta jag känner säger att de kommer att vara väldigt glada när 2014 äntligen är över. Detta har på många sätt varit ett prövande år för många och vi har utmanats i vår uthållighet. Det positiva är att där vi lagt in ett ärligt engagemang, vår energi och varit konsekventa har vi lyckats uppnå det vi önskat oss, ibland mot alla odds. Oväntade situationer och händelser har överraskat oss på ett positivt sätt men vi har också skakats om när vi tvingats möta förlust och sorg. Nu gör vi oss redo för en förändring till det bättre men innan vi kan välkomna det nya året behöver vi öppna upp oss för de insikter och lärdomar som följer på utmaningar. I tuffa tider mer än någonsin behöver vi göra vad vi kan för att hålla oss i ljuset. Att leva i nuet, tänka positivt och hålla fast vid hoppet. Att fortsätta sprida positiva budskap i våra familjer, på våra arbetsplatser och i alla situationer vi möter i vardagen. 

Mer än vanligt, i dessa jultider, är Kristusenergin och Änglarna närvarande på jorden. Man skulle kunna säga att det just nu är en väldigt bra tidpunkt att öppna sitt hjärta och att se över vårt känsloliv och vilka tankemönster vi ger näring till. Med det nya året i antågande är det rätt tid att göra en storstädning. Jag tänker inte på den traditionella julstädningen vi gör hemma i vår bostad. Det jag tänker på är den inre storstädningen som vi alla behöver göra regelbundet, oavsett tidpunkt på året. Det är vårt inre vi behöver balansera och rensa så att vi kan möta det nya året med en ny energi. När vi bär på negativa tankar och känslor blir det en slags geggamoja som kletar sig fast och det finns då ett begränsat utrymme kvar för nya positiva.

Om du tycker att 2014 gått fort är det inget jämfört med hur 2015 kommer att kännas. Har du burit runt på för mycket bagage behöver du nu göra vad du kan för att släppa det. Enligt numerologin är 2014 ett år 7, vilket betyder att det lämpar sig väl för reflektion, funderingar och sökandet efter sig själv, efter sitt eget inre ljus.

sussie1958
12/9/14, 4:16 PM
#3

Kan bara hålla med om att 2014 varit ett jobbigt år. Tack Maria för att du delade med dig av meddelandet från din healer.

fossingen
12/11/14, 9:41 PM
#4

2014 har vart för mig det jobbigaste året i mitt liv.


pirri17
12/12/14, 2:20 AM
#5

Vad intressant det är med kristusenergi och änglarna! Sitt inre ljus!

Brunett

Upp till toppen
Annons: