Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1331 ggr
Huygens
12/7/14, 4:23 PM

Kändisar möter spöken

Tänkte det kunde vara idé med en tråd om kändisar som oplanerat mött spöken.

Vi har Leif G W Persson, han som är med i Veckans Brott. Nu har han stött på ett spöke, som steker fläsk och kokar bruna bönor. Apropå alla trådar om spöken som sprider lukt.

Annons:
Huygens
12/11/14, 11:05 AM
#1

Deltagarna i Paradise Hotel 2014 upplever att det spökar i hotellet dom bor på. Möjligheten att TV-teamt gör specialeffekter är dock inte noll. Energierna som frigörs i programmet, svek, kärlek, vänskap kan också påverka folks upplevelser. En av deltagarna anser det även sannolikt med existensen av sjöjungfrur pga av olika indikationer och bevis.

Huygens
12/25/14, 10:04 AM
#2

Kate Hudson och Goldie Hawn berättar att dom kan se spöken. Tyvärr är artikeln inte så utvecklande. Kanske finns det bättre källa någon annanstans?

pirri17
12/25/14, 5:50 PM
#3

Vad spännande! Stackars dom som dog tidigare där i Paradis Hotell för längesen!

Brunett

Huygens
12/26/14, 12:09 AM
#4

#3 Det kan ha hänt mycket där, om det är en gammal herrgård som gjorts om till semesterställe. Fast man får tänka på djurlivet också som kan bli misstaget för att vara spöken. Det fanns både landkrabbor och näsbjörnar som rörde sej inne på området och inne i rummen på Paradise Hotell. Jag tror att näsbjörnarna var lite extra intresserade av frukterna i drinkarna som gästerna lämnade på natten.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
JoHo
1/6/15, 12:07 PM
#8

Vad är det som gör just kändisar så intressanta i detta sammanhang?

Magi-cat
1/9/15, 7:42 AM
#9

Ulf Dageby, Nationalteatern, om sitt möte med "spöken":

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17898084.ab


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

JoHo
1/9/15, 10:43 AM
#10

Ingen som kan svara på min fråga i #8?

Upp till toppen
Annons: