Annons:
Etikettandlighet
Läst 766 ggr
Nejmis
2014-12-06 09:27

Rädd att det ska vara sant.

Hej!

Idag precis innan jag vaknade så fick jag en lång kram i drömmen, jag frågade flera gånger "vem är det?" men det var ingen som svarade. Det var kolsvart och jag vågade ändå inte öppna ögonen då jag inte ville se vem det var. I drömmen så kändes det nästan som att det var mamma som kramade mig och sen vaknade jag med ett ryck och rös.

Jag ringde mamma direkt för att kolla så att inget hade hänt henne, men nu undrar jag alltså: Är det någon som kan se vem personen var som kramade mig? Är det någon som gick bort vid den tiden som jag är nära (klockan är ju inte så mycket än, man vet ju inte..) Jag är jätteorolig och hoppas att någon kan se vem det är.

Tack på förhand!

Annons:
Nejmis
2014-12-06 09:29
#1

Ska kanske skriva också att när min moster gick bort, vaknade min mamma med ett ryck runt den tiden. Det är även därför jag är lite orolig om jag har det "i mig" redan liksom.

Marr
2014-12-06 10:28
#2

Nu kan ju inte jag "se" då men det "känns" som du redan svarat på det själv…jag tänker det kan varit just din moster, därav känslan att det skulle varit din mor. Ni har ju ett blods och själsband tillsammans ni 3. Fast detta är mina tankar.🤔

En underbar upplevelse tycker jag som jag skulle känt mig ärad av få uppleva! Härligt!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Nejmis
2014-12-06 10:59
#3

#2, Det lät väldigt fint! Måste dock informera om att jag aldrig har träffat min moster tyvärr.. Hon dog ca 1,5 år innan jag föddes :(

Marr
2014-12-06 11:17
#4

Det spelar ingen roll om man ej träffat personen, men det är ju svårare att kunna känna igen energin då.  Det 1a som glimtar förbi utan överdriven analys inblandad brukar vara ett spår att gå på.🤔

Hon har ett nära band med dig & din mor och därför kan denna känslan av kvinnlig moderskänsla, som du tolkade som din mor infinna sig…☝️

Det var hennes sätt att på så vis få dig att förstå att det är din mammas syster. För du själv tog upp moster och din mors känsla när hon gick över. Ganska klockrent tycker jag,  men så tolkar jag det hela och det utan inkänning & kan vara helfel…😕

Kram på dig från en alldeles fysisk levande också!🌺😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Nejmis
2014-12-07 14:05
#5

Jo det är sant i och för sig! Det känns ganska logiskt eftersom att jag tänkte på mamma när det hände. 😉

Det kan säkert vara så! Igår på eftermiddagen fick jag "parfym doft" som försvann efter bara några sekunder, så jag är säker på att NÅGON är här i alla fall! Jag frågade mamma vad hon hade för parfym men det är ju så svårt att förklara parfymer ju.. Skulle säkert känna igen den om jag fick lukten framför mig igen dock.

Kram! 😂🌺

Marr
2014-12-07 14:38
#6

Ja dofter brukar också vara inblandade vid besök. Min väninna som gick bort innan 40 använde Magnolia. Ibland kom doften när jag umgicks med hennes yngre syster. T.o.m. hennes katter som systern tog över, reagerade då och tittade stint på en plats, gick dit och satte sig fint.🙂

Min mors piprökande morbror kommer i bland säger hon. För den piptobaken luktar som hans. Hela huset har rökförbud. Denna doft har följt med och återkommit ibland även efter flytt.🤔

Din mamma kanske vet om din moster hade en favoritdoft? Då kan du ju gå och lukta på den i en affär😃. Kanske känner du då igen den?

Det är spännande och lite mysigt när sådant här händer…😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Upp till toppen
Annons: