Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 917 ggr
Mirrorglace
2014-12-06 02:40

hjälp med drömtydning?

Hade en dröm igår natt som jag gärna vill ha hjälp med, då den gnager hårt i min skalle och det känns som att den är viktigt. Så om någon kan hjälpa uppskattas det!! Det blir nog rätt långt hehe… För det första befinner jag mej på en skum plats. Lite asiatiskt men ändå romerskt. Inte nuläget Heller. Jag är på fastlandet med en kille jag inte vet vem det är men han följer med vart jag än går och talar inte mycket till mej. Blir förföljd av en pungråtta helt plötsligt, och den gör mej rädd och jag känner den som nåt monster ungefär. Jag och mannen hoppar i en båt och ror för att komma till en ö som är nära fastlandet, för att komma bort från den, men pungråttan är även med i båten, den hoppar upp mot mitt ansikte. Är på ön där vi går in i något hus, som är gjort i marmor överallt. Helt vitt med trappor och fina saker. Jag blir jagad av pungråttan och mannen följer efter mej hela tiden. Eller ja, bredvid. Jag lägger mej under en trappa men den hittar mej o kikar ner rakt i mitt ansikte, det var väldigt otäckt. Hur mycket jag än försöker försvinner den inte och hittar med alltid. Kommer in till ett rum där viktiga män sitter, vet att jag inte ens får prata med dem eller störa dem, men gör det ändå. Pekar mot pungråttan o säger att den jagar mej o jag vet inte vad jag ska göra. Ena mannen lyser upp o säger glatt med ett leende "den vill bara leka" precis som ingenting. Att det är självklart. Så han leker med den som med en katt ungefär. Jag vittnar också pungråttan få en bebis, sedan lååångt efter få en till bebis. Det är ungefär det jag kommer ihåg och la märke till under drömmen. Skulle verkligen uppskatta om någon kan tyda lite.. tack i förhand! :)

❤️

Annons:
molam
2014-12-06 02:52
#1

Jag har för mig att om man ser en pungråtta i sin dröm då kan det vara nått som inte är vad det borde vara. gräv djupare och kolla om det är nått som saknas i dit liv, kanske rent av kan vara att snubben i din dröm, om han nu är en vän så kanske det är han som är menad att vara din själsfrände och saken att ni hoppar i en båt och försöker komma bort från Pungråttan kan tyda på att båda ni eller en av er försöker dölja era äkta känslor.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: