Annons:
Etiketteruforymden
Läst 1972 ggr
Zyperior
12/2/14, 8:58 PM

En liten historia

Vill börja med att säga att jag inte tror att utomjordingar finns närvarande på denna planet. Jag skulle dock gärna se lite kvalitativa gissningar på vad jag och min kompis såg.

Detta va ett tag sedan, ca 15 år sedan nu. Jag och min kompis går ut för att tjuvröka på en grusväg i skogen i närheten av där han bor. Detta är sent på kvällen, kanske 21-22 tiden och det är så mörkt som det kan bli, dock stjärnklart. På väg till platsen för tjuvrökeriet ser vi ovanför oss, något som liknar ett lågt flygande flygplan till storleken och avstånd. Man ser inga konturer eller så utan bara lampor som blinkar eller lyser med ett fast sken, dock fler än vad man normalt ser på flygplan, kanske för att det flög lågt? Hur som helst är det helt knäpptyst och det finns ingen flygplats i närheten. Nu bor jag relativt nära Landvetter och ser och framför allt hör dagligen flygplan som går in för landning. Detta va som sagt knäpptyst? Det färdas ut över en äng och en plötslig snabb lysande stråle för ett ögonblick från UFO:t ner mot marken. Man ser den bara en sekund ungefär. UFO:t stannar inte under tiden eller bromsar in utan fortsätter hela tiden bort ifrån oss. Vi utför tjuvrökandet enligt plan och går sedan upp på hans rum i ett lägenhetshus, med fönster riktade ut mot ängen och ser att det lyser svagt mitt ute i mörkret nere på marken, som att det brinner lite grann.

Kommer nog aldrig få reda på vad det va man såg. Men om någon har någon vettig gissning hade det varit intressant.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: