Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 783 ggr
Chioni
2014-12-01 22:04

Jag ser...

Sen jag var barn har jag sett andar, drömt sanndrömmar och varit med om många oförklarliga saker. På sistone har jag sett brott mot människor som det efter några dagar eller någon vecka står om i tidningen. Inte kul alla gånger. Tyvärr har jag bara lyckats stänga ute detta under kortare tider och har svårt att kontrollera det. Nu till saken. Sen ett år tillbaka ser jag någon skymta förbi i min hall. Ofta väldigt hastigt men tydligt ändå. Får en känsla av att det är en kvinna. Men nu undrar jag vem det är och vad hon kan vilja. Vad tror ni?

Annons:
pirri17
2014-12-02 05:30
#1

Kvinnan har väl bott där! Kanske en ungdom?! Jag provar och se! Vad tror ni?

Brunett

bearmeanswolf
2014-12-02 14:27
#2

Förmodligen ett energiminne av en person som gått genom hallen eftersom det är samma rum som du ser personen. Ofta så tror vi att ett energiminne av en person är ett s.k. spöke, men så är det inte. Dessa är inte levande utan bara en inspelning i rummet så att säga. Jag skulle säga att uppemot 90 % av det vi ser som vi tror är spöken inte är det, utan bara är ett energiminne av en person som levt i det huset och ofta gått genom det rummet. Dessa energiminnen eller "avtryck i energin" finns i nästan alla hus och är alltså inga spöken och inget man kan kommunicera med. Hälsningar, Björn

Upp till toppen
Annons: