Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1098 ggr
[Akilles1]
12/1/14, 12:54 PM

hemsökta?

Ibland känns det som det är någon mer I våran lägenhet. Går jag upp på natten kan jag känna mig iakttagen och ibland kan man få en rysning genom hela kroppen. Jag känner mig absolut inte rädd i nuläget men det känns verkligen som om vi inte är ensamma. Nåren som kan förklara vad det kan vara? Mvh

Annons:
Nirvana_Ophelia
12/1/14, 6:06 PM
#1

Hej, det är förmodligen en ande…man brukar känna sig iakktagen, och få rysningar.  Tycker ni ska kontakta ett medium eller så…ifall det blir värre.  bra att du inte är rädd,  det brukar göra anden starkare.

bearmeanswolf
12/2/14, 2:45 PM
#2

Det är väl som du tror - att det är en okroppslig människa. Jag skriver okroppslig människa för att avdramatisera det. Du skriver själv att du inte är rädd och det är bra för det finns verkligen inget att vara rädd för. Ofta är våra andliga guider med oss, och särskilt på kvällen och natten. Jag vaknar ofta på natten och ser en eller två runt sängen, de är där för att påverka mig med sin energi då jag är i vila och mer mottaglig. Hela världen är befolkad av kroppsliga och okroppsliga själar på besök. Det är inga konstigheter. Pröva att sätta dig ned och bjud in till kontakt :-)

pirri17
12/2/14, 10:45 PM
#3

Jag har också sett en ibland två vid sängen när jag inte kunnat sova ibland! Eller varit uppe sent och ska lägga mig! Man lämnar kroppen när man sover ibland och är tillbaka medvetenheten om man halv sover lite.

Brunett

Upp till toppen
Annons: