Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Någon som kan tolka drömmar?

2014-11-30 19:54 #0 av: [Akilles1]

Inatt drömde jag något som verkligen känns som att det betyder något. Jag har haft det rätt kämpigt ekonomiskt det senaste året och haft svårt att få det att gå ihop med räkningarna.

Inatt drömde jag att jag hade varit bortrest en tid och kom hem och dör låg det en stor hög med räkningar som jag redan hade betalat innan jag åkte på resan så jag blev väldigt irriterad Men när jag öppnade kuverten med räkningarna så va det istället pengar i dom och ett tackbrev för att jag betalat räkningarna. det låg ungefär 500-1000 kronor i varje kuvert.  och när jag öppnat alla kuvert hade jag mellan 4000-6000 i kontanter.

Någon som kan ha en idé om vad denna dröm kan betyda?

Anmäl
2014-12-01 06:44 #1 av: Huygens

Det värdefullaste du har är din familj och vänner du ägnat tid åt.

Anmäl
2014-12-01 11:01 #2 av: [Akilles1]

Oj nu måste jag säga att jag blev paff faktiskt för det stämde verkligen in på mig. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.