Annons:
Etikettupplevelser
Läst 526 ggr
Mia-45
2014-11-30 15:56

Drömmar och besök

Haft problem med sömnen nu ett tag. Och när jag väl somnar så drömmer jag konstiga drömmar. 
Som inatt…drömde jag satt i ett slags hål i marken och försökte ta mej upp. Jag tog mej upp och då vaknar jag. Känner då att jag inte är ensam utan har besök. 
Känns inte välvilligt utan jag känner nästan skräck. 
Ber det gå men det envisas med att vara kvar. 

Är detta något som dröjer sej kvar från drömmen eller har jag verkligen besök?
Om jag ska lita på mej själv och känslan så säger den att jag har det. 
Men vill höra vad andra tror.

Annons:
Fjäril
2014-11-30 16:27
#1

Själva drömmen känns lite som du beskriver den, att du "sitter fast i ett hål" men att du är på väg att klara dig ur situationen. Vad gäller besök har jag ingen aning. Jag tror inte att det är så utan mer en olustkänsla kring något i livet som påverkar dig negativt.

Sajtvärd på Övernaturligt

Mia-45
2014-11-30 16:33
#2

Ja drömmarna ger mej en väldans olustkänsla. Och det jag känner om att jag har besök. Det är så intensivt. Känns som om någon står och glor på mej. 
Jag har en del situationer i livet som är lite besvärliga just nu…det är nog det som följer mej i drömmarna.

Fjäril
2014-11-30 16:36
#3

Du kanske kan relatera obehaget (om "det" du upplever som står och tittar på dig) till någon person? Alltså om du i verkliga livet känner obehag över någon (rädsla eller vad som helst) som gör att du känner så där i drömmarna?

Sajtvärd på Övernaturligt

Mia-45
2014-11-30 16:42
#4

Nej jag känner inte obehag över någon person alls. 
Det är saker som är lite besvärliga i livet just nu. Alltså inget emot någon person.

Upp till toppen
Annons: