Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1192 ggr
Heraxx
11/29/14, 11:49 AM

Någon besöker oss

Nu har vi vaknat av konstiga saker flera nätter i rad. Min son som sover i källaren ser skuggor i rummet och saker som flyttar sig. Nu har den här anden blivit ännu mer aktiv. Den flyttar tavlor, öppnar hans fågels bur mitt i natten och en annan gång sätter den på stereon så han vaknar. Han ringde mig som sover på översta våningen, men förstod inte att det var han eftersom inget nummer visades på displayen! När jag förstod att det var han gick jag ner till honom, då var han jätterädd och skakade. En vit skepnad hade visat sig tills jag kom och tände ljuset. Förslag på hur vi kan få reda på vem detta är och vad den vill? Så vi kan få sova om nätterna. Flera andra incidenter har hänt. Saker som flyttats och glas som klingar.

Annons:
Heraxx
11/29/14, 2:22 PM
#1

Någon som kan hjälpa oss??

Heraxx
11/29/14, 2:22 PM
#2

Någon som kan hjälpa oss??

Amandla
11/29/14, 3:08 PM
#3

Ha lite tålamod, medlemmarna har säkert fullt upp med adventspyntande, julmarknader och vanligt helgbestyr.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
PetitePuma
11/29/14, 9:42 PM
#4

Testa att säga åt honom på skarpen att nu är det vi som bor här och vi vill sova ifred, eller liknande. Kanske innan ni går och lägger er säger högt "Och ikväll vill vi inte vara med om något som stör!". Ibland funkar det har jag förstått. Men det beror ju på vem det är…

Huygens
11/30/14, 8:45 AM
#5

Av okänd anledning känner jag mej väldigt tveksam att skriva eller att försöka kontakta någon ande relaterat till det som beskrivs. Jag tror att vad som än sker, är det tveksamt om ett utomstående medium kan lösa problemet på ett enkelt sätt.

Om jag ska säga något alls så tror jag att familjen själv måste försöka lösa detta. Alltså att dom vuxna kanske bör göra något.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Mia-45
11/30/14, 3:50 PM
#8

Ta dit ett bra medium som kan hjälpa er. Både med att få kontakt och att få bort anden om ni vill det.

Denna kommentar har tagits bort.
Heraxx
12/1/14, 6:38 PM
#10

Vet inte varför mitt inlägg kom två gånger ovan. Konstigt! Men, tack för era svar! Någon som känner något bra medium i Nordvästskåne? Jag tror inte det är en hallucination… Det har visats skuggor både natt och dag som inte kunnat förklarats. Vad menar du huygens med att vi vuxna ska göra något? Min son är femton år ska kanske tilläggas…

PetitePuma
12/9/14, 12:31 PM
#11

Har ni bott där länge?

Heraxx
12/10/14, 6:18 AM
#12

Ja ganska länge. 15 år. Vi har haft andra små händelser innan men inte så mycket på en gång.

[Forest]
12/10/14, 10:17 PM
#13

Jag hoppas att du fått bra tips via pm på vart du kan vända dig jag tror inte ni kan göra så mycket själva utan behöver hjälp för att se varför denna gör så mycket för att bli sedd. Håller tummarna själv vet jag inte vart ni kan vända er tyvärr.

Annons:
skullcandy
12/11/14, 12:39 AM
#14

#9 Haha, klockren ju! 😂 Jag tror att det bästa vore att ta kontakt med ett medium, som kan lösa problemet. Visst kan man säga till på skarpen, men det är inte alltid det hjälper.

Upp till toppen
Annons: