Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 762 ggr
[Ellabella347]
11/28/14, 5:36 PM

Bor ni i ett "normalt" hus?

Ja , som rubriken säger, bor ni ett hus med andar/spöken. Det gör inte jag. Saker flyttas,sätts på och det är mörka skuggor lite överallt. Normalt? Naah tror inte det.

Annons:
NiklasTyreso
11/28/14, 6:54 PM
#1

Min nuvarande lägenhet har det varit mycket tassande i hallen och knackande i väggarna och ibland oförklarliga skuggor. Mitt barn sov inte så bra vilket var mest besvärande.

Det har blivit så lugnt och fridfullt som jag vill ha det, efter att jag regelbundet läst läst psalmer här hemma.

J0554N
11/29/14, 3:50 PM
#2

Har bara bott här ett par månader. Inget jätte märkvärdigt som händer som tur är!! Men precis när vi skulle flytta in såg vi på alla fotona att det var skuggor eller suddiga människor i alla fönster på fotona som inte fanns där innan.  alla i min familj och en kvinna som bor här en gång om månaden har hört fotsteg på övervåningen när ingen varit där, någon okänd har målat en figur med fingrarna som ler på insidan av fönstret på braskaminen som är jättesotig och smutsig. Och jag får känslor och ser i drömmar en lång helsvart skugga av en man som står och glor ner på mig och en flicka med mörkt långt hår som står och skriker. Lite obehagligt men hoppas inte det kommer utvecklas och bli mer!

Strong people don't put others down, they lift them up. 


Upp till toppen
Annons: