Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 642 ggr
JenniferFahlander
11/27/14, 6:06 PM

Vill så gärna kunna se min katt igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i söndags blev min katt påkörd o vart såpass skadad att min styvfar fick lov o skjuta henne, :´( hon är den första katten som jag någonsin älskat jag gillar inte katter men hon va så speciell o det var hon o jag sen första dagen jag fick henne, hon sov på min axel i flera timmar o sov under mitt täcke hela nätterna o jamade när jag inte var i närheten o nu är hon borta o hon blev inte ens 2,5år, jag vill så gärna kunna se henne igen men jag vet inte hur man ska göra, min mamma har en kusin som har en sådan gåva att kunna se o prata med andar o varför kunde inte jag också få den ? jag vill lära mig men vet inte hur man gör elr hur jag ska börja..

Annons:
pirri17
11/28/14, 7:39 AM
#1

Testa fram och känna efter och så! Kanske det funkar lite som möjligt i början sen fortsätta öva och kanske det blir bättre! Så fick min goda vän göra som annars inte upplevt nåt och det funkade när han försökte!

Brunett

JenniferFahlander
11/29/14, 10:46 PM
#2

#1 hur gjorde din vän då? Jag vet ju inte hur man ska göra eller vart man ska börja :) såg han sin katt? kunde han se nån annan än sin katt?

pirri17
11/30/14, 11:41 PM
#3

Svårt att förklara hur man ska göra! Men han såg en annan katt hemma hos mig fast jag redan har min katt Måns! Lättare att förklara när min vän och jag ses! Kanske försöka se med inre syn. Om man inte kan se så kanske man är uppfylld med andra saker i vardagen som man tänker på. Eller har mindre förmåga eller och så. Din katt finns nog hos dig ändå! Djur på andra sidan kan man läsa om tidningen Nära nu den här månaden!

Brunett

Upp till toppen
Annons: