Annons:
Etikettfoton
Läst 2198 ggr
habbi
2014-11-26 20:24

vem är det som visar sitt ansikte på bilden?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min mamma skulle skicka en bild till mig på appen dnapchat och sparade bilden av misstag utan att veta det. (Ny med appen). Vid ett senare tillfälle när hon går in på sitt galleri med bilder på mobilen märker hon att hon sparat kortet och skulle ta bort det så hon öppnar bilden… och film sin stora förvåning ser hon att hon på något märkligt vis fångat ett ansikte som visar sig i bakgrunden. Hon satt hemma i sin soffa när bilden togs, ensam. Vi har kollat alla filtar och kuddvar men ingen har något mönster som kan ha legat bakom henne på ryggstödet av soffan och råkat göra att det ser ut som detta ansikte. Vi är verkligen förbluffade över detta! Någon som vet vem denna man/kvinna kan vara eller har något att säga/berätta om bilden? (Jag ljusade upp bilden i instagram för hon hade inget annat redigerings verktyg och tog sedan kort på hennes telefon. Men ni ser ju iallafall ansiktet ganska tydligt.)

Annons:
habbi
2014-11-26 20:25
#1

Ursäkta alla felstavningar och skrivningar. Skriver på mobilen. :p

H-lena
2014-11-26 20:50
#2

Men oj, det ser ju precis ut som figuren från Pirates of the Caribbean, tror det är Stellan Skarsgård som spelar den? Den där bläckfiskmannen!!

Ser ju och känns inte helt vänligt sinnad men mer kan jag nog inte säga just nu. Usch, obehagligt!


pirri17
2014-11-27 04:41
#3

Ser ut som en man med mustasch!

Brunett

habbi
2014-11-27 10:00
#4

Någon mer?

Magi-cat
2014-11-27 10:32
#5

#2 Jag tänkte av någon anledning på Keith Richards, så då är vi ju inne på Pirates båda två! 😃

#4 Något med det där app-kontot? Du skriver att din mamma var ovan med det. Det finns så mycket spök-appar….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

habbi
2014-11-27 11:04
#6

Det är inte tillgjort i någon spökapp. Hon tog kortet i snapchat och råkade spara bilden utan att tänka på det. Det är allt. Sedan ljusade jag upp drn i instagram bara så man såg ansiktet tydligare.

Annons:
Magi-cat
2014-11-27 11:10
#7

#6. Ok. 🙂
Hoppas någon som är bra på appar och bilder svarar.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

habbi
2014-11-27 13:17
#8

Ja jag hoppas också det.

MsSofieG
2014-11-27 19:13
#9

Varför är hon så långt ut i hörnet på bilden? Ser nästan ut som om hon posar med det där ansiktet.

habbi
2014-11-28 12:56
#10

Bilden är beskuren.

Upp till toppen
Annons: