Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 651 ggr
Nareg80
11/25/14, 5:36 PM

Konstiga händelser

Hej! Det är något jätteläskigt som har börjat hända. Det är så att huset har börjat lukta en stark doft av ruttet kött, är riktigt obehagligt:/ Jag och min familj har kollat så att det inte är något ruttet i kylen eller i någon annanstans i huset, men det är helt felfritt. Vi har inte heller något husdjur som kan ha tagit in någon mus eller något och lagt någonstans, utan bara några marsvin. Marsvinen äter ju varken kött och det var inte deras bur som luktade. Det kan inte vara jag som inbillar mig, för alla i familjen känner denna obehagliga doft. Ibland brukar jag också se någon form av svart skugga lite då, och då. Särskilt på nedervåningen. Blir så himla rädd, vågar knappt sova av detta. Vad kan det vara som försegår? Tacksam för svar

Annons:
[Zachapacka]
11/25/14, 5:46 PM
#1

Det kan vara en död råtta som ligger i väggarna någon stans…

Nareg80
11/25/14, 5:49 PM
#2

Vi har ju tittat igenom hela huset jättenoga, även vinden och källaren så det inte likör något dött djur där

[X=0]
11/25/14, 6:50 PM
#3

Om avloppen efter vattenlåsen i ett hus ej är lufttäta läcker det ut luft/doft.

Den doften kan vara rätt påtaglig och ofräsch.

Om det kan vara till någon hjälp.

X=0

Nareg80
11/25/14, 6:53 PM
#4

Okej, ska be pappa kolla det. Är ju ingen person som tror på spöken, men jag visste inte riktigt vart jag skulle fråga detta, och det känns ju lite läskigt.

Magi-cat
11/25/14, 6:58 PM
#5

Har också erfarenhet av läskig lukt i huset, särskilt på hösten 🤫…Säkert en råtta som tagit sig in i väggen nu när det börjat bli kallt ute, och dött där. Man ser dem ju inte om man inte river väggen. Problemet försvinner av sig självt efter ett tag men är ganska påträngande medan det pågår……


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

pirri17
11/26/14, 4:58 AM
#6

Kontakta ett medium hem till er och få svaret vem svarta skuggan är och lukten! Det kan dofta från andevärlden också!

Brunett

Annons:
Magi-cat
11/26/14, 8:00 AM
#7

#0 Angående skuggan: Det finns ingenting att vara rädd för! Det som gör det du ser till något skrämmande är din rädsla, inte skuggan i sig själv. Sedan, när man väl blivit rädd, blir det som en ond cirkel som byggs på där man tycker sig uppfatta allt mer som bygger på rädslan. Lukten t.ex., den har med all sannolikhet ingenting att göra med någon skugga. Varför skulle den?
Kan du ändra inställning till vad som skrämmer dig så kommer det inte att framkalla rädsla längre. Lättare sagt än gjort, att inte vara rädd. 🙂 Kan du använda någon ritual som hjälper dig mot rädslan, så gör det. Vit salvia, visualisera ljus, rensa i röran, vad som helst som fungerar för dig är bra. Feng shui kanske. När man städat upp i huset får man en ny början, utan rädsla. För det finns ingenting att vara rädd för…

Hoppas allt blir bättre för dig!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: