Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Konstiga händelser

2014-11-25 17:36 #0 av: Nareg80

Hej! Det är något jätteläskigt som har börjat hända. Det är så att huset har börjat lukta en stark doft av ruttet kött, är riktigt obehagligt:/ Jag och min familj har kollat så att det inte är något ruttet i kylen eller i någon annanstans i huset, men det är helt felfritt. Vi har inte heller något husdjur som kan ha tagit in någon mus eller något och lagt någonstans, utan bara några marsvin. Marsvinen äter ju varken kött och det var inte deras bur som luktade. Det kan inte vara jag som inbillar mig, för alla i familjen känner denna obehagliga doft.

Ibland brukar jag också se någon form av svart skugga lite då, och då. Särskilt på nedervåningen. Blir så himla rädd, vågar knappt sova av detta. Vad kan det vara som försegår? Tacksam för svar

Anmäl
2014-11-25 17:46 #1 av: [Zachapacka]

Det kan vara en död råtta som ligger i väggarna någon stans...

Anmäl
2014-11-25 17:49 #2 av: Nareg80

Vi har ju tittat igenom hela huset jättenoga, även vinden och källaren så det inte likör något dött djur där

Anmäl
2014-11-25 18:50 #3 av: [X=0]

Om avloppen efter vattenlåsen i ett hus ej är lufttäta läcker det ut luft/doft.

Den doften kan vara rätt påtaglig och ofräsch.

Om det kan vara till någon hjälp.

X=0

Anmäl
2014-11-25 18:53 #4 av: Nareg80

Okej, ska be pappa kolla det. Är ju ingen person som tror på spöken, men jag visste inte riktigt vart jag skulle fråga detta, och det känns ju lite läskigt.

Anmäl
2014-11-25 18:58 #5 av: Magi-cat

Har också erfarenhet av läskig lukt i huset, särskilt på hösten Tystad...Säkert en råtta som tagit sig in i väggen nu när det börjat bli kallt ute, och dött där. Man ser dem ju inte om man inte river väggen. Problemet försvinner av sig självt efter ett tag men är ganska påträngande medan det pågår......

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2014-11-26 04:58 #6 av: pirri17

Kontakta ett medium hem till er och få svaret vem svarta skuggan är och lukten! Det kan dofta från andevärlden också!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.