Annons:
Etikettandlighet
Läst 1019 ggr
amstaff86
11/23/14, 1:10 PM

Min häst kom med ett budskap i natt

Min häst kom med ett budskap i natt. Min kära häst gick bort 2008. Och har sen dess drömt om honom och sett han genom min mammas häst. ( en otrolig upplevelse, bara strök min mammas häst och så fick jag kontakt med honom . Svartnade för ögonen och fick se honom och han medelade att han hade det bra). Men nu i natt så sände han ett starkt budskap. I drömmen såg ja honom stå vid min spegelbild . Kände smärta och sorg! Och nån okänd person i drömmen som sa " du måste kontakta ett medium". Så direkt när jag vaknade så sa jag" jag måste kontakta ett medium". Det är rätt otroligt att djur kan komma med så starka budskap. Vanligtvis är drömmar rätt suddiga budskap men detta var verkligen rakt på. Så nu måste jag försöka hitta ett medium som kan kontakta min häst. Vad tror ni?

Annons:
Skorpion76
11/23/14, 1:19 PM
#1

Gör det. Ta kontakt med ett medium och tack för att du delar med dig av en sp spännande berättelse.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

eggebanroth
11/24/14, 9:38 AM
#2

Spännande, tror inte det handlar om din Häst.  Även om hästen förmedlar buskap. .  Mediumet behöver inte komma  utifrån,  Budskapet kan vara Du ska våga öppna dem stängda dörrarna , till att kunna hjälpa andra som ett Medium.. Det är du som är ett Medium.

Mvh

Upp till toppen
Annons: