Annons:
Etikettandlighet
Läst 989 ggr
fridis0425
2014-11-21 20:53

Vet min morfar vem jag är?!

HEJ!

Min morfar dog ca 1 år innan jag föddes… åh jag som gärna ville träffa honom. Även när jag är på gravplatsen så börjar jag typ gråta, fast jag aldrig har träffat honom! Jag vill att han ska veta att jag finns, eller jag vill fråga hur han mår! Men om det är någon här på ifocus som  är medial.. kan ni försöka se det här då? för det är en av mina största drömmar att få veta hur han mår och att han ska veta att jag finns.

Annons:
viel
2014-11-22 01:14
#1

Tid är en illusion, så till och med innan din morfar föddes visste han att du fanns. Endast under sin livstid här på jorden, var han omedveten om din existens.

[Ily143]
2014-11-22 13:27
#2

Min morfar dog när min mamma var 22 år så jag har ju heller inte träffat honom, men jag gråter ibland när jag är vid hans grav och jag vill så gärna att han ska veta att han betyder mycket för mig även om jag aldrig har träffat honom. Så jag vet hur du känner dig

andres
2014-11-22 17:38
#3

Hej Fridis.

Varje gång du tänker på din Morfar känner han i sitt hjärta att det är du som saknar honom / då tittar han till dig lite extra.

Han är också med dig på kyrkogården  och tröstar dig ,ibland med en smekning på din kind.

Kram

fridis0425
2014-11-24 15:44
#4

tack #1 #2 och #3 nu vet jag att han finns där för mig, och nu mår jag mycket bättre! ❤️

Men #2 hur gammal är du?!❤️

[Ily143]
2014-12-02 15:49
#5

#4 Jag är 18 du då? <3

J0554N
2014-12-04 21:26
#6

Min morfar dog innan jag var född men han stod min mamma jättenära och har bara hört positiva saker om honom. 

Detta hände när jag bara var några år gammal,

 Jag låg i spjälsängen och skulle sova på natten, kunde inte somna och när jag öppnar ögonen och tittar mot dörren som står vidöppen  står en man (ser bara helt svart ut då lampan var släckt och det var ljust ute i hallen) han bara står där och tittar, så jag blundade igen och vågade inte titta dit en gång till. Nästa dag frågade jag mamma vem gubben var som stod vid dörren, men ingen hade varit hemma hos oss. (ensamstående mamma)

Strong people don't put others down, they lift them up. 


Annons:
Upp till toppen
Annons: