Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2114 ggr
Fjäril
11/17/14, 9:43 PM

En natt på slottet?

Vad tycker och tänker ni om 7:ans program "En natt på slottet"? 

Motivera gärna ditt svar 🙂

(flera alternativ kan kännas rätt men det är bara ett som gäller)

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Fjäril
11/17/14, 9:49 PM
#1

Jag tycker det verkar vara ett trevligt program. Inte bara en massa "leta spöken" som i "Det okända". De sitter ner och diskuterar och äter god mat tillsammans. 

Om jag tror att det är på riktigt? Ja, till viss del.

Sajtvärd på Övernaturligt

Tarotstollan
11/17/14, 9:53 PM
#2

Tycker det är bra men det hade räckt med 3 deltagare, vill att det skall vara mera plats för Lena och deras samtal.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fjäril
11/17/14, 9:55 PM
#3

#2,

Ja det håller jag med om. Antingen färre deltagare eller längre programtid 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
11/17/14, 9:56 PM
#4

Jag  har ju ingen tv… men det låter intressant.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[VSK]
11/18/14, 12:10 AM
#5

-har sett större delen av första avsnittet. Såg ej klart. Dagens avsnitt såg jag kanske 5 min av.Jag betygsätter det med 2 av 5.

[VampireGirlElvira]1
11/18/14, 12:18 AM
#6

Jag tycker att det är spännande på hur mediet (kommer inte ihåg hennes namn) kan veta på det sättet som hon gör att hon vet allas bakgrunder och vet på ett sätt vad som har hänt dom personerna som finns i gästerna som bor där i slottet.

Annons:
snikkan
11/18/14, 5:13 AM
#7

Bra upplägg men för lite programtid! Tycker inte man hinner får se tillräckligt. Jag är långt ifrån övertygad då det kommer till det övernaturliga, men detta känns genuint.

pirri17
11/18/14, 5:22 AM
#8

Jag följer den varje Måndag! En natt på slottet! Och följer också Det Okända när den kommer tillbaka senare nästa år! :-)

Brunett

[Vandringen Med Wolf]
11/18/14, 6:57 AM
#9

Har inte tv jag heller 😃men smått nyfiken ska jag kolla på play vad det rör sig om 🙂

[NeferNefer]
11/18/14, 12:16 PM
#10

Jag tycker det är ett bra program, men håller med om att det är för lite tid. Det känns som att det är så mycket som är bortklippt.

Rumblebee
11/18/14, 4:47 PM
#11

Jag har ju inte den kanalen då jag tke bor i Sverige längre men tycker det verkar vara ett intressant program. Tycker alla program där dom besöker hemsökta platser är väldigt intressanta. Inte som Det okända med mera, utan mer för att spela in olika "spökligheter".

sagat
12/1/14, 2:01 PM
#12

Asså för lite spökerier och samtal.. Borde vara en spökjakt där dom filmar alla rum under en hel natt och samtidigt filmar när de sitter hos mediumet och pratar och så får man se om något har fastnat på filä i rummen :)

[NeferNefer]
12/1/14, 2:52 PM
#13

Finns för mycket serier med spökjakter där de letar bevis … jag tycker det känns befriande att slippa det tramset i en serie. Jag är inte intresserad av bevis eftersom jag vet vad jag vet, jag är mer intresserad av den riktiga kontakten med andra sidan.

Annons:
sagat
12/1/14, 3:08 PM
#14

Finns ju typ inga seriösa såna spökletar serier

Upp till toppen
Annons: