Annons:
Etikettandlighet
Läst 2916 ggr
viel
2014-11-17 02:52

Utseende och själen

Har en persons utseende en koppling till personens själ?

(Detta är vad jag och mina spirituella lärare tror, jag vill inte påstå att det är sant eftersom jag inte har något fysiskt bevis för detta ännu)

Den vanligaste typen av indigobarn, är enligt vad jag vet/tror, inkarnerade änglar som i sitt liv här på jorden guidar en mindre utvecklad själ. De har ofta inte lika starka förmågor som andra typer av indigobarn har och de blir ofta diagnostiserade med ADHD/ADD/Autism/Asperger/Bipolär. Man kan känna igen dessa personer, de har längre armar, ben, ansiktsform, händer, deras kroppsform är mer avlång. De är ofta väldigt smarta vilket ofta betyder att man utvecklat mindre testosteron i barndomen vilket gör att personen ser yngre ut. Detta är svårt att beskriva men deras ansikte är mer "skarpt" eller "hyvlat", det blir skuggor vid ögonen till exempel med rätt belysning.

Men eftersom personens DNA till en stor del formats av föräldrarna, finns det inte alltid så tydliga skillnader i utseendet.

Annons:
pirri17
2014-11-17 07:01
#1

Vi formas redan nu av våra handlingar och e.t.c som visas i nästa liv om hur man kommer se ut och vilka smaker man får och e.t.c.

Brunett

vinden är min mor
2014-11-17 08:10
#2

intressant.

Medier har sagt till mej att jag har ett mycket starkare sken runt mig än vad som är vanligt och att jag är en ängel.

Igår när jag healade min systers hund sa min man (Som inte tror på något övernaturligt) Att jag har som en gloria runt mej när jag healar.

ansiktsdrag och kroppar har jag aldrig funderat över, nu ska jag kolla in alla barn jag känner med adhd.

☀️Mörker är bara brist på ljus

pirri17
2014-11-17 21:38
#3

Jag har en liten droppe autism! Men jag har också levt på vikingatiden som kvinna! ♡♥

Brunett

viel
2014-11-18 00:44
#4

Intressant att du nämner gloria.

Det finns en skyddande ritual som jag lärt mig av en inkarnerad ängel som gör så att man får en synlig gloria ovanför sitt huvud. Om jag minns rätt är den skriven i det språk som änglarna använder, jag kan skriva ner den imorgon om jag hinner, du kanske känner igen språket från en annan livstid. Kul att du har aktiverat glorian själv utan hjälp.

yamher
2014-11-19 09:10
#5

alla har drag av autism och adhd osv. Det är de som faller utanför normen (normalkurvan) som får diagnosen.

Själen kan påverka dig som person men inte din fysiska kropps utseende.

Inkarnerade änglar är ganska ovanligt och i sig skiljer de sig inte så långt från våra själar. Men deras främsta uppgifter är att vara på andra sidan att jobba (därav att de blir änglar) och för oss själar att leva på jorden. Detta som sprids nu är en sentida idé som vi människor har skapat för att vi ska framstå som något mer och skilja oss från mängden. Inget som de på andra sidan säger "att det existerar" utan de som får sådant misstolkar, hoppas eller söker det de önskaratt höra eller se. Vi är alla speciella.

Alis volat propriis Oskyldig

Upp till toppen
Annons: