Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1020 ggr
Kaizy
2014-11-17 01:49

tolkina av min brutala dröm

från vad jag kommer ihåg min dröm så är jag med två kompisar i en gränd, i gränden finns en rum, typ en A eller K brun, locket är borta fån brunnen, mina kompisar, den denna som jag bröt kontakten med innan jag hade min dröm honom kan vi kalla Philip, den andra som var med mig har jag stor respekt för honom kan vi kalla Tommy.

åter till drömmen, jag får ner Philip på marken med magen ner, ryggen upp. han har huvudet hägnade ner för i brunnen, jag står och stampar med ena foten mon hans hals, mot nackkotorna så dom bryts. där blir han förlamad men lever än och känner fortfarande smärta, nu kliver Tommy in som har hela tiden stått avvaktande och sett vad jag gjort, han kommer fram och har en kniv i handen, med den så tar han från naken och till svanken och skär djupt ner i Philips rygg, Philip skriker av smärta. när Tommy har skärt ner till svanken. när han gjort det så vänder han på Philip och skär av Philips packet och släpper ner det i brunnen, Philip skriker av smärta kväs av sitt eget blod och tystnar.

där slutar min brutala dröm, någon som vill tolka den?

Annons:
Upp till toppen
Annons: